joopgoos

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

WhatsApp en bellen kan toch na 2020 met G 3 Toestel ????

Ik heb een toestel die is niet geschikt voor G 4.
Ik heb geen data bundel. Ik bel en WhatsApp alleen maar.

Dit kan ik toch beide gewoon blijven doen na 01-01-2020 met G 3 Toestel?
5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Op dit moment is er nog niks bekend of het 3G netwerk gaat verdwijnen. Ik kan dan hierin ook niks toezeggen omdat natuurlijk netwerken veranderen en geupgrade worden etc joopgoos

Bij Vodafone vinden wij innovatie erg belangrijk en investeren wij continu in het verbeteren van ons netwerk. Door het gebruik van nieuwe technologieën zorgen we ervoor dat je de beste dekking ervaart en gebruik kunt maken van véél sneller en beter internet. Zo kijk je jouw favoriete series ook onderweg op de hoogste kwaliteit.
joopgoos
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Op dit moment is er nog niks bekend of het 3G netwerk gaat verdwijnen. Ik kan dan hierin ook niks toezeggen omdat natuurlijk netwerken veranderen en geupgrade worden etc joopgoos


Bij Vodafone vinden wij innovatie erg belangrijk en investeren wij continu in het verbeteren van ons netwerk. Door het gebruik van nieuwe technologieën zorgen we ervoor dat je de beste dekking ervaart en gebruik kunt maken van véél sneller en beter internet. Zo kijk je jouw favoriete series ook onderweg op de hoogste kwaliteit.

Ik weet niet of je de vraag gezien hebt maar dit antwoord slaat niet op mijn vraag.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi joopgoos
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik gebruik een m2m oplossing over 3G (bijv pinterminal, webcam, mifi-router) - Wat gebeurt hier nu mee?Deze blijft functioneren tot januari 2020. Daarna kan deze via een Vodafone abonnement alleen nog data gebruiken via het 2G-netwerk of via een Wifi-verbinding (indien van toepassing). Als dit niet voldoende is, zal het toestel vóór die tijd geschikt gemaakt moeten worden voor 4G, of vervangen moeten worden door een 4G uitvoering.

Dit lijkt me toch een duidelijk antwoord?
https://forum.vodafone.nl/netwerkvragen-4/per-1-januari-2020-wordt-3g-uitgefaseerd-288547
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb hierover ook navraag gedaan, en het klopt inderdaad dat 3G vanaf januari niet meer aangeboden wordt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic