brambootje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

wie ik bel ziet alles wat van mij in google staat

Goedendag.
Vandaag kwam ik achter het volgende..... ik bel iemand bij wie ik niet in zijn contacten sta, hij neemt niet op.
Hij ziet dat hij een oproep heeft gemist, daar staan mijn zakelijke gegevens van mijn google account bij in zijn scherm inclusief mijn adres en url....... we hebben ontdekt dat het waarschijnlijk bij google vandaan komt.
hoe zet je dit uit heeft vodafone r iets mee te maken?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je zou evt eens je toestel terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen, Hierdoor begin je van voor af aan met je toestel.
Vodafone deelt geen gegevens met andere. Dit is omdat dit wettelijk bepaald is en wij te maken hebben met gegevens en privacy van onze klanten. DIt staat erg hoog in het vaandel bij ons. Wij zullen dan ook nooit je gegevens delen.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi brambootje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Is het niet een app die hij heeft gedownload?
Vodafone geeft deze informatie namelijk nooit door ivm privacy. Dus ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze deze info versturen. Je zegt zelf al dat hij je Google account te zien krijgt, misschien toch iets met Google?

Heb je misschien Google assistent?
https://support.google.com/assistant/answer/7126196?hl=nl

Misschien heeft het ook iets te maken met privacy instellingen bij Google?
Ik lees ook iets online op internet met Android device manager. Even op Google zoeken onder: als ik bel ziet iemand mijn gegevens via google of zoiets, dan krijg je al wel wat informatie.

Succes en ik hoop dat ik je iets verder heb kunnen helpen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi brambootje en Energieboy

Indien een bedrijf of nummer geregistreerd staat, kun je in Android toestellen de optie aanzetten: Beller-ID en antispambeveiliging.
Met deze optie worden gegevens zoals bedrijfsnamen etc. getoond (indien deze niet in de contacten staat) zodra er een oproep binnen komt.
Bij deze optie kun je ook aangeven of jouw nummer toegevoegd mag worden.

Daarnaast kun je ook aangeven of ze jouw nummer mogen inzien.
Mocht je een Android toestel hebben, ga dan naar je oproepen - klik boven in op de 3 puntjes - klik op Beller-ID en antispambeveiliging.

Dit staat verder los van Vodafone. Vodafone stuurt geen gegevens door.

Ik heb even gegoogled voor je maar ik kom hierover bijna niks tegen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je mijn optie wel kunnen testen brambootje?
brambootje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Steven en Energieboy


Hartelijk dank voor je tips, helaas zit deze optie niet op mijn telefoon, Samsung S5-Neo,
Ik had gehoopt dat het een instelling in google busines zou zijn maar dat is het dus niet.

Ik heb de vraag ook bij Google Bsns neergelegd, die belde mij keurig terug maar wist van het bestaan niet af.

Vrees dat ik heb totdat ik een andere telefoon heb moet accepteren....
Dank en groet

Bram
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kun je ons op de hoogte houden hierover. Ik ben namelijk benieuwd wat zij hierop gaan reageren brambootje
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je wellicht nog een update voor ons brambootje ? 🙂
brambootje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Sharon Steven en Energieboy .

Helaas geen nieuws, Google medewerker heeft toegezegd het uit te zoeken, zowel Google als Vodafone zeggen deze info niet te delen.
Van google alleen de reactie als hierboven beschreven, op mijn telefoon zit de voorgestelde optie niet.

Zal de moderne tijd wel zijn.... heb natuurlijk alle updates van google, samsung ,vodafone of wiedanook blind geaccepteerd dus toestemming gegeven voor dingen die ik misschien wel niet wil......
Misschien op m'n volgende telefoon weer eens kijken hoe het zit.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je zou evt eens je toestel terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen, Hierdoor begin je van voor af aan met je toestel.
Vodafone deelt geen gegevens met andere. Dit is omdat dit wettelijk bepaald is en wij te maken hebben met gegevens en privacy van onze klanten. DIt staat erg hoog in het vaandel bij ons. Wij zullen dan ook nooit je gegevens delen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je deze optie nog geprobeerd brambootje?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic