h.charkaoui

Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

wie van jullie zou voor Esim gaan

Wie zou voor esim gaan ?
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Haha, leuke poll hoor
Maar zoiets is hier niet representatief genoeg.
Want mensen die dit niet belangrijk vinden komen hier niet op de community en zullen dus ook geen NEE gaan stemmen (behalve ik dan). En de mensen die hier al rond hangen omdat ze al hebben aangegeven dat ze de eSIM willen, die zeggen natuurlijk JA.

Een leuk poll hoor, maar echt een inzicht krijg je hier niet mee. Dan zou Vodafone aan iedereen een sms’je moeten sturen, en dan alleen aan iPhone gebruikers, om te vragen wat die willen. Want ja, een Android gebruiker zegt toch al NEE omdat die gewoon al 2 simkaartjes in sommige toestellen kan stoppen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Ik ben het niet zo eens met de e-sim. Helaas begrijp ik ook niet helemaal waarom er weerstand is tegen een klein onschuldig kaartje? Moet alles van vroeger worden vervangen door moderne technologie en vervolgens is het dan nog steeds niet goed.

Daarnaast is het wel lekker gevoelig, (artikel RTL nieuws).
Loevestein

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik ga overstappen naar T-Mobile als Vodafone in december nog geen e-sim ondersteund. Jammer dan, na heel wat jaartjes Vodafone, maar ze gaan niet met de tijd mee.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Loevestein wrote:
Ik ga overstappen naar T-Mobile als Vodafone in december nog geen e-sim ondersteund. Jammer dan, na heel wat jaartjes Vodafone, maar ze gaan niet met de tijd mee.

Gelijk heb je :blush:
Als je dat juist heel graag wilt gebruiken en Vodafone komt daar nog niet mee uit dan staat het je vrij om over te stappen. Maar hou ook even de veiligheid in je achterhoofd. Dat is een reden waarom Vodafone er nog niet mee naar buiten komt. Hoe dan ook, als jij het graag wilt gebruiken en Vodafone verkoopt het niet, dan is overstappen alleen de mogelijkheid.

Laten we afwachten, wie weet komt Vodafone daar nog wel mee. Blijft elke dag spannend.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic