CJM

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Wie weet een manier om mijn Abbo te wijzigen

Zo. Ik dacht even mijn abbo te verlagen.

 

Zo simpel is het blijkbaar niet.

De chat was onwijs druk. Dan zegt men: “probeer het via Facebook of Twitter".

Probleem is echter, dat heb ik niet.

Zit ik eindelijk in de chat, komen de verificatie smsjes niet aan op mijn toestel. Geen punt; met een omweg ben ik toch geverifieerd.

Word ik eindelijk geholpen, word ik opeens uit de chat gegooid……. Kan dus overnieuw beginnen.

Werkt de hele vodafone app niet meer….. Wat ik ook probeer.

Dan maar online. Niks. Alles verwijst door naar de app. En die doet het dus niet meer.

Dan maar bellen…….na 10 minuutjes in de wacht, eindelijk geholpen. Maar ook dan; de verificatie smsjes komen niet aan……”Waarom niet meneer? “ vraagt de vriendelijke medewerker van de klantenservice…… mijn antwoord : “geen idee, moet je bij uw technische dienst zijn"

 

Helaas, dan kunnen we u niet helpen meneer. Gaat u naar naar de Vodafone winkel. Mijn antwoord: “die is sinds kort gesloten in mijn woonplaats".

Reactie klantenservice : oh. U zult er toch naar toe moeten meneer……….

 

Gelukkig heb ik niet meer te doen…… dus…..

 

Wie oh wie, kan mij aan een simpelere manier helpen om mijn abonnement te wijzigen ?

 

  1.  

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
CJM
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt Allen voor de reacties.

Inmiddels is het wijzigen gelukt. Het probleem met de sms'jes van Vodafone speelt echter nog steeds.

het ligt niet aan mijn foon (HTC U11+) en ook niet aan mijn simkaart.

Alle andere sms'jes van wie dan ook ontvang ik gewoon.

Het had nogal wat voeten in de aarde uiteindelijk. En na mijn vraag of het verlagen voor mij kosteloos zou zijn, ging het ook niet helemaal goed.

De betrokken “chat medewerkster" vond het nodig om mij zwaar te gaan beledigen. Door tegen mij te zeggen: “Nee, menir, jij moete betale 20 kip. Jij betale mij 20 kip, jij krijge goedkope telefon”.

 

Iets in die strekking was het in ieder geval. En sorry hoor, voor degenen die meelezen en zich misschien afvragen of ik dat heb uitgelokt middels onvriendelijk zijn….. Nee, ik ben ten alle tijden netjes en beleefd geweest.

(ik heb het kopie van het chat gesprek nog)

De “chat medewerkster" van dienst had duidelijk haar dag niet.

 

Al met al is het gelukt, maar de chat medewerkster was eigenlijk een beetje de druppel voor mij. Ik heb besloten mijn contract bij Vodafone te beëindigen en naar één van jullie conculega's te gaan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @CJM 
Welkom op de klanten helpen klanten Community>

Hier is het dus vrij lastig om je te helpen omdat wij hier als klanten onder elkaar zitten. Er is wel een mogelijkheid maar dan zal je moeten wachten op een moderator (medewerker van Vodafone) en die zou eventueel kunnen helpen. Nu weet ik dat er iemand vanavond, deze nacht, moet werken, dus wie weet kan die je verder helpen? ( @Steven )

Maar goed, dat wil nog niet zeggen dat hij het voor je kan oplossen c.q. snel kan regelen. Daarom is het bellen naar de klantenservice van Vodafone nu de snelste oplossing of een chat starten. Maar ja, je weet ook dat er een Black Friday is/was en iets met Online Monday of zo…. Dus het kan nu best heel erg druk zijn, verwacht ik zo. Als je dan via Facebook  of Twitter een bericht achter laat dan heb je ook de kans dat het allemaal wat langer duurt. Dat is het vervelende van aanbiedingen c.q. acties.

En de oplossing om langs een Vodafone winkel te gaan, dat snap ik wel. Alleen vervelend dat je er nu geen meer in de buurt hebt. Dat met je SMS probleem zou je kunnen oplossen door je toestel uit te zetten, SIMkaart eruit en dan je toestel weer aan te zetten (wacht even 2 tot 3 minuten), dan krijgt die een kleine reset. Lukt het niet, probeer dan eens een ander netwerk te selecteren en daarna weer die van Vodafone. Misschien dat die dan weer je instellingen terug pakt. En anders is de oplossing het bellen van de klantenservice van Vodafone, want die moeten heb toch kunnen resetten. 

Hoe dan ook, het is en blijft voor nu erg lastig. Ik kan je jammer genoeg niet helpen 😞

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @CJM 

Welkom op de community! 
Is het abonnement inmiddels gewijzigd? 
Mocht dit niet het geval zijn, dan kijk ik graag met je mee naar wat mogelijk is. Ik hoor het graag van je.
Wil je het liever regelen door te bellen, dan kun je het beste bellen met 0800 - 2266789 (ma - vr 08:00 - 20:00, za 08:00 - 18:00).0800 - 2266789 (ma - vr 08:00 - 20:00, za 08:00 - 18:00).

Waar het precies mis is gegaan met de app, durf ik helaas niet te zeggen. Vaak helpt het om de app even helemaal af te sluiten en dan weer opnieuw op te starten of een chat te starten via onze website. 
Ik hoor graag van je! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @CJM?

CJM
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt Allen voor de reacties.

Inmiddels is het wijzigen gelukt. Het probleem met de sms'jes van Vodafone speelt echter nog steeds.

het ligt niet aan mijn foon (HTC U11+) en ook niet aan mijn simkaart.

Alle andere sms'jes van wie dan ook ontvang ik gewoon.

Het had nogal wat voeten in de aarde uiteindelijk. En na mijn vraag of het verlagen voor mij kosteloos zou zijn, ging het ook niet helemaal goed.

De betrokken “chat medewerkster" vond het nodig om mij zwaar te gaan beledigen. Door tegen mij te zeggen: “Nee, menir, jij moete betale 20 kip. Jij betale mij 20 kip, jij krijge goedkope telefon”.

 

Iets in die strekking was het in ieder geval. En sorry hoor, voor degenen die meelezen en zich misschien afvragen of ik dat heb uitgelokt middels onvriendelijk zijn….. Nee, ik ben ten alle tijden netjes en beleefd geweest.

(ik heb het kopie van het chat gesprek nog)

De “chat medewerkster" van dienst had duidelijk haar dag niet.

 

Al met al is het gelukt, maar de chat medewerkster was eigenlijk een beetje de druppel voor mij. Ik heb besloten mijn contract bij Vodafone te beëindigen en naar één van jullie conculega's te gaan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is jammer om te horen dat je zo een negatieve ervaring hebt. Hier staan wij absoluut niet voor. Namens VodafoneZiggo mijn excuses hiervoor.
Ik zal de feedback intern aankaarten zodat hier op gelet wordt. Dankjewel voor het doorgeven @CJM 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic