dedrummer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wifi telefoon!

Hallo iedereen, ik heb een vraagje: hoe stel ik wifi op mijn telefoon in? ik heb een experiabox V9 het lampje van Wireless brand NIET!
9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hallo dedrummer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is meer een vraag voor Ziggo. Neem tenminste aan dat het hier om een Ziggo modem/router gaat? Het best kan je deze vraag stellen via community.ziggo.nl

Je wilt het weten voor je telefoon maar je zegt dat het lampje niet brand van de WiFi. Kan je hem wel vinden met andere toestellen of alleen niet met je eigen toestel? Misschien een reset geven van je modem/router?

Maar nogmaals, het beste wat je kan doen is vragen bij Ziggo. Zeker als je toestel het wel doet bij een andere WiFi.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Op je telefoon dien je Wi-FI aan te zetten natuurlijk en daarna het desbetreffende netwerk te selecteren. Vervolgens vul je het wachtwoord in en dan gaat hij verbinden.
Energieboy is het niet zo dat het Wi-Fi lampje brandt als er een verbinding is met een toestel?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Steven wrote:
Energieboy is het niet zo dat het Wi-Fi lampje brandt als er een verbinding is met een toestel?

Dat is het nu juist, ik ken dat ding niet en nu snap ik waarom. Volgens mij heeft de TS een abonnement bij KPN? Zo ja, dan is deze info handig: Kun je in de eerste plaats op een bekabeld aangesloten systeem de Servicetool Verbeter je WiFi doorlopen?

Want dit merk kom ik bij Ziggo niet tegen 😉
Had ik natuurlijk moeten weten voor ik deze info schreef :stuck_out_tongue_winking_eye:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Betreft dat weet ik nog minder Energieboy maar ik meen een lampje gaat branden zodra ik een verbinding maak. Volgens mij hoort dat niet continu te branden. Kan het hier ook niet uittesten omdat er inmiddels al heel wat apparaten verbonden is met mijn Wi-fi
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Maar elke modem is anders 😞
Bij de een moeten juist alle groene lampjes branden, zonder dat er iets aan zit en de ander gaat pas branden als er iets aan zit 🙂 (leuke zin). Dus het is best lastig ook
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hmmz oke, ik merk dat ik nog veel te leren heb, betreft dat 😛
dedrummer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo iedereen, ik heb: servicetool gebruikt van Kpn zowel mijn mobiel en tabloid heb ik weer wifi!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Bedankt voor het terug koppelen en heel veel plezier 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic