Beantwoord

Wisselgesprek werkt niet meer

  • 17 januari 2019
  • 5 reacties
  • 2629 Bekeken

wisselgesprek doet het niet meer, afgelopen weekend nog wel.
instellingen op mijn telefoon (iPhone 7, iOS 12.1.2) staat goed, *43# staat aan.

Wat kan ik nog meer proberen? Of waar kan het aan liggen?
icon

Beste antwoord door Energieboy 17 januari 2019, 20:02

Hoi @Danixm
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze informatie staat goed?
https://handleidingen.vodafone.nl/apple/iphone-7-plus-ios-12-0/basisfuncties/wisselgesprek-in-of-uitschakelen/

Kan het zijn dat je deze misschien per ongelijk uit hebt gezet?
In ieder geval, je kan deze aanzetten door te bellen naar *43#
Status controleren: *#43# en uitzetten doe je via #43#

Mocht het niet lukken, loop dan even langs een Vodafone winkel. Daar kunnen ze je vast en zeker wel helpen. Voor je daar heen gaat kan je het ook nog proberen door je SIMkaart in een ander toestel te stoppen om te kijken of het daar wel werkt. Als dat het geval is dan ligt het aan de telefoon en dan zou je die moeten resetten (of eerst even helemaal uitzetten en weer aan). En wat je dan kan doen is je SIMkaart eruit te halen, 10 minuten wachten, SIMkaart er weer in doen en dan aanzetten (dan krijgt die een kleine reset bij Vodafone). Of handmatig je netwerk aanpassen en weer terug zetten op Vodafone.

Het zijn wat lap middelen maar misschien helpt het je verder?! :)
Wil dit ook allemaal niet lukken dan zou je nog de klantenservice van Vodafone kunnen bellen om te vragen of ze iets kunnen zien in het systeem. Succes in ieder geval en ik denk dat je wel een heel eind komt.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Danixm
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze informatie staat goed?
https://handleidingen.vodafone.nl/apple/iphone-7-plus-ios-12-0/basisfuncties/wisselgesprek-in-of-uitschakelen/

Kan het zijn dat je deze misschien per ongelijk uit hebt gezet?
In ieder geval, je kan deze aanzetten door te bellen naar *43#
Status controleren: *#43# en uitzetten doe je via #43#

Mocht het niet lukken, loop dan even langs een Vodafone winkel. Daar kunnen ze je vast en zeker wel helpen. Voor je daar heen gaat kan je het ook nog proberen door je SIMkaart in een ander toestel te stoppen om te kijken of het daar wel werkt. Als dat het geval is dan ligt het aan de telefoon en dan zou je die moeten resetten (of eerst even helemaal uitzetten en weer aan). En wat je dan kan doen is je SIMkaart eruit te halen, 10 minuten wachten, SIMkaart er weer in doen en dan aanzetten (dan krijgt die een kleine reset bij Vodafone). Of handmatig je netwerk aanpassen en weer terug zetten op Vodafone.

Het zijn wat lap middelen maar misschien helpt het je verder?! :)
Wil dit ook allemaal niet lukken dan zou je nog de klantenservice van Vodafone kunnen bellen om te vragen of ze iets kunnen zien in het systeem. Succes in ieder geval en ik denk dat je wel een heel eind komt.
Is het met bovenstaande tips opgelost of speelt het nog @Danixm?
Indien er geen reactie komt, zal het topic gesloten worden.
Topic gesloten.
Reputatie 7
Topic gearchiveerd.