antonweinans

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zakelijk abonnementen overzetten naar privé

Ik ben nu 2x in de winkel geweest om mijn contact over te zetten naar prive. 2x alle stappen doorlopen en 2x anderhalf uur in de winkel gezeten en nog is het niet gelukt daarbij hebben ze er 1 puinhoop van gemaakt.
Zou het ook kunnen dat ik alles terug draai wat ik in de winkel heb ondertekend. Er is namelijk nog niets in het systeem bekend. En mijn abonnement gewoon door laten.lopen ookal ben ik uitgeschreven bij de KvK. En dan bij verlenging voor een nieuw abonnement kiezen prive?
Want inmiddels krijg ik van wat in.mijn optiek een vrij simpele handeling leek stoom uit me oren.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's? Mijn collega's kunnen controleren of het formulier van de winkel al binnen is en wat de status hiervan is.

Wat er precies in de winkel is gedaan, durf ik niet te zeggen en kan ik vanuit hier niet voor je controleren. Dit is omdat wij via de community niet in de systemen kunnen wegens privacy redenen. Een contract overzetten van zakelijk naar particulier duurt een 5 werkdagen normaliter (feestdagen etc tellen hierin niet mee). Je kunt via http://voda.fo/ne/a0pmp het contract zelf overdragen of om laten zetten.

Je bent helaas verplicht te melden bij ons als een bedrijf ermee stopt.
Bij het omzetten van je account (zakelijk naar prive) wordt je op een soortgelijk abonnement gezet, wat je daarna kan aanpassen via mijn collega's van de afdeling migratie. De einddatum van het contract blijft bij het omzetten van het account en abonnement hetzelfde. Mag je al verlengen dan kun je na het omzetten kiezen voor een particulier abonnement.

Echter kan ik mij voorstellen dat je na 2x zo een lange tijd wachten er klaar mee bent! Namens Vodafone mijn excuses hiervoor.
Laat je weten hoe het afloopt?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi antonweinans
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje, wat een verhaal zeg. Kan me goed voorstellen dat je alles terug wilt draaien. Dit is alleen een klanten helpt klanten community en wij klanten kunnen onder elkaar niet in het systeem kijken (gelukkig maar). Je hebt daar echt iemand voor nodig bij de klantenservice.

Zelf zou ik je verhaal in een privé bericht zetten en deze sturen via Facebook en/of Twitter. Daar zitten mensen die wat dieper in het systeem kunnen kijken en zien wat er nu aan de hand is. Eventueel kan je ook een chat starten, maar een berichtje schrijven is makkelijker.

Houd rekening met O&N morgen, misschien dat je iets later antwoord krijgt maar ze zijn zeker snel met je te helpen. Succes in ieder geval en jammer dat ik je hier online niet kan helpen.

In ieder geval een geweldig Nieuwjaarswisseling!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's? Mijn collega's kunnen controleren of het formulier van de winkel al binnen is en wat de status hiervan is.

Wat er precies in de winkel is gedaan, durf ik niet te zeggen en kan ik vanuit hier niet voor je controleren. Dit is omdat wij via de community niet in de systemen kunnen wegens privacy redenen. Een contract overzetten van zakelijk naar particulier duurt een 5 werkdagen normaliter (feestdagen etc tellen hierin niet mee). Je kunt via http://voda.fo/ne/a0pmp het contract zelf overdragen of om laten zetten.

Je bent helaas verplicht te melden bij ons als een bedrijf ermee stopt.
Bij het omzetten van je account (zakelijk naar prive) wordt je op een soortgelijk abonnement gezet, wat je daarna kan aanpassen via mijn collega's van de afdeling migratie. De einddatum van het contract blijft bij het omzetten van het account en abonnement hetzelfde. Mag je al verlengen dan kun je na het omzetten kiezen voor een particulier abonnement.

Echter kan ik mij voorstellen dat je na 2x zo een lange tijd wachten er klaar mee bent! Namens Vodafone mijn excuses hiervoor.
Laat je weten hoe het afloopt?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic