Afran56

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zeer slechte netwerk verbinding

Hallo, ik woon in Landgraaf, aan de rand van Eygelshoven. Sinds enkele weken is deze verbinding zeer slecht , ik ontvang soms geen streepje, en soms maar een streepje. Dit heb ik alleen bij Vodafone. Mijn vrouw heeft tele 2 en zei heeft bijna voluit bereik. Als ik de dekkings graad ga bekijken dan heeft dit gedeelte aan de Schanserweg geen dekkingsgraad meer. Hoe is dit mogelijk en wat aan te doen. Als er geen oplossing voor is ben ik toch genoodzaakt om naar een andere provider te gaan. Helaas jammer.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Afran56 ,

Vervelend dat je geen netwerk lijkt te hebben in je eigen regio. Op andere plekken ervaar je geen problemen?
Ik heb het even gecheckt en zie dat er voldoende 3G/4G dekking is en er geen storingen zijn.

Ik raad je aan om ook even de Netwerk-Check te volgen, mocht dat geen effect hebben gehad op je bereik dan kan je het beste even een netwerkprobleem melden. Aan het einde van de stappen kan je inloggen via MyVodafone en daar een melding maken. De technische afdeling zal je melding in behandeling nemen en zal kijken naar mogelijke oplossingen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Afran56 ,

Vervelend dat je geen netwerk lijkt te hebben in je eigen regio. Op andere plekken ervaar je geen problemen?
Ik heb het even gecheckt en zie dat er voldoende 3G/4G dekking is en er geen storingen zijn.

Ik raad je aan om ook even de Netwerk-Check te volgen, mocht dat geen effect hebben gehad op je bereik dan kan je het beste even een netwerkprobleem melden. Aan het einde van de stappen kan je inloggen via MyVodafone en daar een melding maken. De technische afdeling zal je melding in behandeling nemen en zal kijken naar mogelijke oplossingen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels de Network check gedaan Afran56 ? Je kunt eventueel ook nog bellen over Wi-fi/4G aanzetten (Volte). Meer hierover lees je hier http://voda.fo/ne/lb7b9
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic