WillemijnH

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo abonnement opgedrongen?

Vorige maand ben ik gebeld door een medewerker van Vodafone die vroeg of mijn abonnement beviel. Prima, daarna vertelde hij dat er in combinatie met een Ziggo abonnement voor vaste TV voordelen waren, hij zou me vervolgens hierover een mail sturen met de voordelen op een rij. Ik was onaangenaam verrast toen de mail een lidmaatschap bleek. Meteen medewerkers van Vodafone gebeld en gemaild om dit ongedaan te maken en laten merken dat ik niet gediend ben van dit soort praktijken, ik zit prima bij KPN. . Ondertussen was het ontvangstkastje van Ziggo al onderweg, Ik heb het teruggestuurd en ook Ziggo laten weten dat dit per direct ongedaan moet worden gemaakt. Nu krijg ik nog steeds smsjes van Vodafone dat ik de voordelen ontvang voor mijn mobiele abonnement omdat er wordt gezegd dat ik klant ben van Ziggo en vaste TV van Ziggo schijnt te hebben. Dat is dus niet zo! Ik ben blij met de voordelen die geboden worden, maar zie deze nu als schadevergoeding voor het extra werk wat ik heb gehad om uit de molen te komen van deze opgedrongen actie.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi WillemijnH
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje, dit is wel heel erg zeg!
Ik kan me haast niet voorstellen dat het iemand van Vodafone is geweest maar iemand van Ziggo. Uiteraard moet dit niet uitmaken want dit soort dingen doe je gewoon niet. Nu gaat het echt over Ziggo en dit is de Vodafone Community, dus het ligt niet echt bij de juiste mensen op dit moment.

Mijn advies is om contact op te nemen met de klantenservice van Ziggo en daar uit te leggen wat er aan de hand is en dat je dit abonnement niet wenst. Wil het niet lukken om te bellen dan kan je ook chatten met Ziggo. Daar zitten mensen die je kunnen helpen. Of beter te zeggen, daar zitten mensen die je MOETEN helpen!!

Stuur je dus echt naar Ziggo omdat daar nu een contract mee is aangegaan en daar kan Vodafone niet voor je in mee kijken. Dat is weer een hele andere administratie eigenlijk. Aangezien ik ook op de Community zit van Ziggo zal ik daar een moderator aanspreken en vragen of deze je verhaal ook eens wil inzien (dit verhaal hier op de community van Vodafone). Ik weet dan niet of die iets kan doen, het kan zijn dat ze je vragen of je op de Community van Ziggo een bericht wilt plaatsen om te helpen (wat mij nog beter lijkt om te doen want daar kunnen ze je erg goed helpen).

Ben het helemaal met je eens als je nu denkt dat jij al die moeite moet doen om er van af te komen terwijl je het nooit wilde hebben. Maar op dit moment is er gewoon geen andere mogelijkheid dan het op deze manier te doen. Ga het eerst even proberen met bellen of chatten, lukt het niet dan zou ik een account aanmaken op de Ziggo Community en anders kan je altijd nog een klachtenformulier invullen op de website van Ziggo.

Mocht je er niet uit komen dan hoor ik het wel, maar ik denk dat het wel moet gaan lukken.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi WillemijnH
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje, dit is wel heel erg zeg!
Ik kan me haast niet voorstellen dat het iemand van Vodafone is geweest maar iemand van Ziggo. Uiteraard moet dit niet uitmaken want dit soort dingen doe je gewoon niet. Nu gaat het echt over Ziggo en dit is de Vodafone Community, dus het ligt niet echt bij de juiste mensen op dit moment.

Mijn advies is om contact op te nemen met de klantenservice van Ziggo en daar uit te leggen wat er aan de hand is en dat je dit abonnement niet wenst. Wil het niet lukken om te bellen dan kan je ook chatten met Ziggo. Daar zitten mensen die je kunnen helpen. Of beter te zeggen, daar zitten mensen die je MOETEN helpen!!

Stuur je dus echt naar Ziggo omdat daar nu een contract mee is aangegaan en daar kan Vodafone niet voor je in mee kijken. Dat is weer een hele andere administratie eigenlijk. Aangezien ik ook op de Community zit van Ziggo zal ik daar een moderator aanspreken en vragen of deze je verhaal ook eens wil inzien (dit verhaal hier op de community van Vodafone). Ik weet dan niet of die iets kan doen, het kan zijn dat ze je vragen of je op de Community van Ziggo een bericht wilt plaatsen om te helpen (wat mij nog beter lijkt om te doen want daar kunnen ze je erg goed helpen).

Ben het helemaal met je eens als je nu denkt dat jij al die moeite moet doen om er van af te komen terwijl je het nooit wilde hebben. Maar op dit moment is er gewoon geen andere mogelijkheid dan het op deze manier te doen. Ga het eerst even proberen met bellen of chatten, lukt het niet dan zou ik een account aanmaken op de Ziggo Community en anders kan je altijd nog een klachtenformulier invullen op de website van Ziggo.

Mocht je er niet uit komen dan hoor ik het wel, maar ik denk dat het wel moet gaan lukken.
WillemijnH
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels contact gehad met Ziggo en als het goed is wordt het ongedaan gemaakt. Helaas was het wel een medewerker van Vodafone. (om 15 december) Toen ik op dezelfde dag ook Ziggo sprak verzuchtte een medewerker dat ze hier vaker mee te maken hebben gehad,
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Oké, goed om te horen dat je iemand al hebt gesproken.
Laten we hopen dat ze het verder netjes voor je afhandelen. Maar daar heb ik wel vertrouwen in.
Laat je nog even weten hoe het afloopt, alvast bedankt en nog een fijne avond!
WillemijnH
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik hoop het, ik heb al eerder een medewerker gesproken, maar heb toen geen bevestigingsmail heb ontvangen. Nu wacht ik ook op de mail. Het is een log systeem als je eenmaal in de molen zit...Ik zal het je laten weten, dank.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels al een update gevonden WillemijnH
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic