JJ1234

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo belt steeds...

Ik heb een vodafone mobiel abonnement, al meer dan 20 jaar. Begonnen met Libertel prepaid, en vanwege het eerste-klas netwerk en goed winkelpersoneel altijd trouw gebleven. Internet en TV heb ik van een andere provider, naar volle tevredenheid.

Ik heb een bloedhekel aan telefonische aquisitie. Daarom sta ik uiteraard in het bel-me-niet-register.  Echter ben ik dit najaar al drie maal gebeld door een Ziggo-callcenter, die vinden dat ik wel naar hen kan overstappen of een andere “fantastische” aanbieding hebben. Dat vermoed ik tenminste, na de eerste keer laat ik ze niet uitpraten, maar zeg beleefd dat ik niet geïnteresseerd ben en hang direct op.

Juli 2020 loopt mijn abonnement af, het zou jammer zijn als vodafone trouwe klanten verliest door dit soort ongewenst gedrag.

Ik heb begrepen dat je niet het bel-me-niet-register hoeft te raadplegen als je bestaande klanten benadert, en nu vodafone/ziggo één bedrijf genoemd wordt, zij dit “recht”zouden hebben. Ik heb helaas nergens bij vodafone iets kunnen vinden om aan te geven dat ik niet gebeld wil worden door vodafone/ziggo. Is er geen mogelijkheid om bij vodafone een intern bel-me-niet-register te maken?

Daarnaast zou ik willen vragen ; irriteren er meer mensen zich hieraan?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @JJ1234 

Ik denk dat deze informatie wel voor u van toepassing is. Deze heb ik van de site van bel-me-niet.
 

Wenst u niet meer benaderd te worden door een bedrijf of organisatie waarvan u klant bent (geweest), dan kunt u bij het betreffende bedrijf of organisatie aangeven dat u niet meer door hen gebeld wenst te worden. Bedrijven en organisaties zijn wettelijk verplicht dit te verwerken. Dit wordt het “recht van verzet” genoemd.

Wat is "het recht van verzet?"


Of het mij zou irriteren is natuurlijk niet belangrijk. Als u het irritant vind en geen contact met VodafoneZiggo te willen hebben via telefoon, dan is het uw goed recht. Hopende dat u iets heeft aan bovenstaande informatie. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @JJ1234 

Ik denk dat deze informatie wel voor u van toepassing is. Deze heb ik van de site van bel-me-niet.
 

Wenst u niet meer benaderd te worden door een bedrijf of organisatie waarvan u klant bent (geweest), dan kunt u bij het betreffende bedrijf of organisatie aangeven dat u niet meer door hen gebeld wenst te worden. Bedrijven en organisaties zijn wettelijk verplicht dit te verwerken. Dit wordt het “recht van verzet” genoemd.

Wat is "het recht van verzet?"


Of het mij zou irriteren is natuurlijk niet belangrijk. Als u het irritant vind en geen contact met VodafoneZiggo te willen hebben via telefoon, dan is het uw goed recht. Hopende dat u iets heeft aan bovenstaande informatie. 

JJ1234
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Ik begrijp dat dit zo duidelijk was voor jou @JJ1234. Dan sluit ik bij deze het topic! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic