Beantwoord

Ziggo & Vodafone

  • 9 maart 2019
  • 3 reacties
  • 194 Bekeken

Heel leuk heb al sinds woensdag geen internet, bellen en tv. Wil na een harde dag werken lekker relaxen achter de tv maar dat gaat dus nu niet.

Nu gebruik ik al me data, en dat gaat behoorlijk hard zo als ik netflix kijk. Is het mogelijk dat ik een compensatie in data krijg?
Bij vodafone?

met vriendelijke groet,

jaimy


icon

Beste antwoord door Energieboy 9 maart 2019, 14:45

Hoi @Jaimy1987
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vragen en problemen over je thuis internet, tv en bellen moet je toch echt bij Ziggo zijn. Daarom mijn advies om of een bericht te plaatsen op de Community van Ziggo of anders contact op te nemen met de klantenservice van Ziggo.

Dat je nu je data gebruikt van je Vodafone abonnement is natuurlijk mooi dat je dit kunt doen maar staat volledig los van het probleem. Daarom zal Vodafone hier nooit een vergoeding voor geven. Het probleem ligt bij Ziggo, daar zal je dan ook je vraag moeten plaatsen of ze dit willen gaan vergoeden.

VodafoneZiggo is misschien wel 1 bedrijf maar het staat nog wel altijd los van elkaar.
Dus mijn advies, ga naar Ziggo en daar helpen ze je graag verder met het probleem en wie weet ook met een vergoeding.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Jaimy1987
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vragen en problemen over je thuis internet, tv en bellen moet je toch echt bij Ziggo zijn. Daarom mijn advies om of een bericht te plaatsen op de Community van Ziggo of anders contact op te nemen met de klantenservice van Ziggo.

Dat je nu je data gebruikt van je Vodafone abonnement is natuurlijk mooi dat je dit kunt doen maar staat volledig los van het probleem. Daarom zal Vodafone hier nooit een vergoeding voor geven. Het probleem ligt bij Ziggo, daar zal je dan ook je vraag moeten plaatsen of ze dit willen gaan vergoeden.

VodafoneZiggo is misschien wel 1 bedrijf maar het staat nog wel altijd los van elkaar.
Dus mijn advies, ga naar Ziggo en daar helpen ze je graag verder met het probleem en wie weet ook met een vergoeding.
Reputatie 6
Heb je ondertussen contact gehad met Ziggo @Jaimy1987?
Topic gesloten.