rotvoet

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zuidas amsterdam bereik vodafone

ik krijg een mail waar gezegd wordt dat 19 maart er problemen kunnen voorkomen in het postgebied 1082, tussen 9-16 h.
al vier jaar ben ik in gesprek met vodafone, dat we altijd, 24/7, problemen hebben met ontvangst. dus wat is het verschil? t-mobile, kpn, hebben perfect bereik. Vodafone als je geluk hebt een streepje... blijft verschrikkelijk!
4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi rotvoet

Welkom op de Community!
Ik begrijp uit je bericht dat de dekking op deze postcode al heel lang slecht is. Je geeft aan dat je hier al vrij lang over in gesprek bent. Heb je dit ook via de Network crew gedaan?
Laten we hopen dat de werkzaamheden het netwerk verbeteren.
rotvoet
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja hoor al heel lang geprobeerd. Op de Zuidas zitten zo veel kantoren, advocaten enz. iedereen klaagt steen en been en velen zijn van provider overgestapt.
Ik heb via technische support en investering, Madelaine **** al vaak gediscussieerd.
Onbegrijpelijk dat een firma als Vodafone hier niet aan kan doen, in het allerbeste stukje economisch gebied in Nederland. Terwijl de concurrenten geen problemen hebben


Moderator edit: achternaam verwijderd ivm privacy.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah ok, dat vroeg ik mij namelijk af. Maar als dit al besproken is via de juiste kanalen, dan kunnen wij vanuit hier er verder niets in betekenen.
Laten we hopen dat het een verbetering is wat er aan komt en hopelijk in de toekomst er een sterker netwerk is op deze locatie.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic op slot gezet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic