BarryD

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

0900 nummers kan ik niet bellen: geblokkeerd

Wilde gisteren Abn bellen (0900 0024). Maar nummer is geblokkeerd ondanks dit in My Vodafone als niet geblokkeerd staat. Wat kan ik doen?

Gr. Barry

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Hoi @BarryD 

Dat is inderdaad vreemd. Ik heb zojuist gekeken maar overal staat in jouw instellingen dat bellen naar 0900-nummers ook volledig mogelijk is. Kun je wellicht eens op een andere manier contact opnemen met de instantie die je probeert te bereiken en checken of er aan hun kant misschien iets niet goed staat? Of is het ondertussen toch gelukt om telefonisch in contact te komen? 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @BarryD 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hmm, dat is vreemd. Heb je op deze pagina in je My Vodafone bij Blokkeer gesprekken naar betaalde nummers op Geen nummers blokkeren staan? En daaronder uitgaande gesprekken heb je bij geen van deze een vinkje staan?

Als dit allemaal goed staat dan is het misschien handig om even te wachten op een Vodafone medewerker die voor je kan kijken wat er aan de hand is. Vul dan bij je instellingen, hier op de community, een aantal gegevens in zodat de medewerker gelijk met je mee kan kijken. Wat moet je invullen en waar? Dan kan je hier vinden!

BarryD
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Energieboy ,

 

Dank voor je reactie. 

 

My Vodafone bij Blokkeer gesprekken naar betaalde nummers op Geen nummers blokkeren staan?

En daaronder uitgaande gesprekken heb je bij geen van deze een vinkje staan?

 

Staat idd op Geen nummers blokkeren.

Geen vd vinkjes staat aan.

 

Bedankt voor de tip om mijn profiel aan te passen. Nu maar wachten op een Vf medewerker.

Gr.

Barry

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @BarryD . Welkom hier!

Wat gek dat er een blokkade is, terwijl een geen blokkade is (tjah, zo gek als het klinkt, is het dan denk ik ook 😉 ). Wat voor melding krijg je precies als je het nummer probeert te bellen? 
Ik duik ondertussen ook je gegevens even in om te kijken of ik hier de oorzaak kan vinden!

BarryD
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik krijg letterlijk: het nummer dat u heeft gebeld, is geblokkeerd.

Mvg.

Barry

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Hoi @BarryD 

Dat is inderdaad vreemd. Ik heb zojuist gekeken maar overal staat in jouw instellingen dat bellen naar 0900-nummers ook volledig mogelijk is. Kun je wellicht eens op een andere manier contact opnemen met de instantie die je probeert te bereiken en checken of er aan hun kant misschien iets niet goed staat? Of is het ondertussen toch gelukt om telefonisch in contact te komen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic