Mrcwntrs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1gb aanvullen in unlimited abbo moeizaam

Ik heb een unlimited anno, als de 5gb op zijn lukt het vrij eenvoudig om 1gb bij te zetten. Helaas daarna geeft de Vodafone app aan dat het niet lukt en dat ik het over een uur opnieuw moet proberen. Dit is soms lastig en niet unlimited. Hebben meer mensen dit en is er een oplossing voor?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Mrcwntrs 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vreemd dat als je je 1GB wil verlengen dat je dan een melding krijgt dat je moet wachten omdat het niet lukt. De aanvraag doe je via My Vodafone app, neem ik aan. Kan je het ook eens proberen bij het inloggen via je browser in My Vodafone om te zien of dat werkt. 

Als het nu niet lukt, ga dan naar de app, waar je die 1GB extra moet aanvragen, klik daar op 24/7 (rechts boven in beeld), en dan klik je op feedback, en maak daar je melding. Dan komt het direct op de juiste afdeling uit. 

Je melding heb je hier ook gedaan dus een Vodafone medewerker zal het op de community zeker ook oppakken en uitzoeken hoe het zit. Heb daarvoor nog even geduld, die zijn er morgen weer! 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Mrcwntrs 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vreemd dat als je je 1GB wil verlengen dat je dan een melding krijgt dat je moet wachten omdat het niet lukt. De aanvraag doe je via My Vodafone app, neem ik aan. Kan je het ook eens proberen bij het inloggen via je browser in My Vodafone om te zien of dat werkt. 

Als het nu niet lukt, ga dan naar de app, waar je die 1GB extra moet aanvragen, klik daar op 24/7 (rechts boven in beeld), en dan klik je op feedback, en maak daar je melding. Dan komt het direct op de juiste afdeling uit. 

Je melding heb je hier ook gedaan dus een Vodafone medewerker zal het op de community zeker ook oppakken en uitzoeken hoe het zit. Heb daarvoor nog even geduld, die zijn er morgen weer! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic