Beantwoord

360 gb op Vodafone red toghether

  • 23 februari 2020
  • 25 reacties
  • 2171 Bekeken

Badge

Goeienavond ik kwam er vandaag achter dat er iets met mijn mobiele data aan de hand is want we hebben ineens 360gb data inplaats van 160gb kan iemand mij vertellen of dit een bug/glitch is of dat dit iets van deze maand is

Groetjes Brandon 

icon

Beste antwoord door Steven 24 februari 2020, 06:53

Hoi @Brandon shanks en @Energieboy 

In februari 2020 heeft een deel van de Red Together klanten extra data ontvangen. Klanten kunnen dit terugzien in My Vodafone. Klanten kunnen deze data gewoon gebruiken zonder extra kosten. Goed nieuws dus :)
Dit is tot en met een maximum van 200GB. 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

25 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Brandon shanks 
Grappig, ik zie het ook. Je mag er vanuit gaan dat dit een foutje is in het systeem. Dit omdat het nooit hoger is dan 160GB. Dus ik denk dat Vodafone een bugje heeft in het systeem. 

Laten we wachten tot morgen. Dan is er weer een Vodafone Community medewerker en die kan ons vast antwoord geven. Zou zeggen, als je gewoon de 3 aanziet als 1, dan zit je vast goed. Zorg dat je er niet overheen gaat. Zou vervelend zijn als je later kosten krijgt. 

Maar ik heb het ook, dus er zal wel iets mis zijn. 

Hoi @Brandon shanks en @Energieboy 

In februari 2020 heeft een deel van de Red Together klanten extra data ontvangen. Klanten kunnen dit terugzien in My Vodafone. Klanten kunnen deze data gewoon gebruiken zonder extra kosten. Goed nieuws dus :)
Dit is tot en met een maximum van 200GB. 

Badge

Oké heel erg bedankt voor de antwoorden 

Reputatie 7
Badge +21

Oh, wat stoer, dat wist ik niet zeg.
Je maakt @Brandon shanks en mij wel heel erg blij, en natuurlijk al die andere mensen die het ook hebben gekregen. Super geweldig, bedankt!! Dat is natuurlijk alvast om te wennen aan Unlimited :stuck_out_tongue_winking_eye::wink:

Helaas kan ik daar niks over zeggen @Energieboy. Je mag in ieder geval deze maand de data gebruiken :). 

Reputatie 7
Badge +21

Helaas kan ik daar niks over zeggen @Energieboy. Je mag in ieder geval deze maand de data gebruiken :). 

Deze maand is Februari of Maart? 
Dan mag ik wel heel veel gaan kijken via 4G :)

Deze maand is februari @Energieboy tenzij je in de toekomst leeft :P 

Reputatie 7
Badge +21

Hahahaha…. Ja, ik kijk altijd voorruit, daarom ben ik altijd zo positief :stuck_out_tongue_winking_eye:
Hmm, jeetje… dan mogen we wel even wat gaan streamen zeg…. LOL

Maar bedankt voor de info!

Badge

Ik had de vraag gesteld via Twitter en kreeg als antwoord:

https://twitter.com/vodafoneNL/status/1231837816017035264

 

 

Hoi @Sneeuwmanneke 

Het verschilt per nummer. Je mag de data verbruiken die je nu ziet staan. :).

Hoi @Sneeuwmanneke 

Je mag de data verbruiken die je nu ziet staan. 🙂.
 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sneeuwmanneke 

Je mag de data verbruiken die je nu ziet staan. 🙂.
Dit heeft inderdaad te maken met het verhogen van de abonnementen en de nieuwe abonnementen die gaan komen. 

Oei, dus op twitter hebben ze al wel een stukje verklapt :sunglasses:

Klopt, ik heb mijn antwoord daar ook op aangepast :) @Energieboy 

Reputatie 2
Badge +2

Mijn red together datapot geeft maar liefst 2000 gb ( ja ja tweeduizend) aan! 

Reputatie 7
Badge +21

Mijn red together datapot geeft maar liefst 2000 gb ( ja ja tweeduizend) aan! 

Dat zal toch echt een fout zijn, want men zegt dat het om 200GB gaat.
Misschien even afwachten en zorgen dat je in ieder geval niet boven die 200GB uit komt :-)
 

Vandaag zie ik dat mijn 2 bundels (1x10GB en 1x1GB (met verdubbelaars) nu verhoogt zijn naar 20GB en 2GB.
Niet gek als dit zo mag blijven!

Reputatie 7
Badge +21

Vandaag zie ik dat mijn 2 bundels (1x10GB en 1x1GB (met verdubbelaars) nu verhoogt zijn naar 20GB en 2GB.
Niet gek als dit zo mag blijven!

Vanaf vandaag zijn er nieuwe abonnementen bij Vodafone. Kijk maar op de website en ik begrijp dat huidige klanten ook profiteren van deze overstap bij Vodafone. Top toch! Echt netjes van Vodafone 😁👍

Het blijft inderdaad 200GB. Heel veel plezier met jullie nieuwe data bundels

Reputatie 1
Badge +1

sinds twee weken ook de ‘trotse’ eigenaar van een together abo. helaas zie ik niet de 100 GB, maar nog de oude 80GB. hoe kom ik in aanmerking voor deze upgrade? En over twee weken worden er 3 nummers aan toegevoegd. totaal dus 4 nummers. Krijgen we dan 200 GB in totaal? 

Reputatie 7
Badge +21

sinds twee weken ook de ‘trotse’ eigenaar van een together abo. helaas zie ik niet de 100 GB, maar nog de oude 80GB. hoe kom ik in aanmerking voor deze upgrade? 

Het kan nog wel 24 uur duren voor je de juiste informatie ziet. Want het gaat namelijk in gedeeltes (dus een aantal nummers tegelijk). En dit kan dus even duren maar je krijgt deze zo ie zo binnen. Mocht het nu na 24/48 uur nog niet goed zijn, trek dan hier nog even aan de bel. 

Oh ja, kijk ook even in je My Vodafone app of anders even op de website via je browser in je My Vodafone omgeving. Wie weet staat het daar al wel goed, soms kan dat wel eens gebeuren. Maar geef het nog even tijd :-)

Reputatie 1
Badge +1

dank voor je snelle reactie. Op de app en mijn omgeving staat nog 80GB. ik wacht het gewoon even af. 

Reputatie 7
Badge +21

sinds twee weken ook de ‘trotse’ eigenaar van een together abo. helaas zie ik niet de 100 GB, maar nog de oude 80GB. hoe kom ik in aanmerking voor deze upgrade? En over twee weken worden er 3 nummers aan toegevoegd. totaal dus 4 nummers. Krijgen we dan 200 GB in totaal? 

Je hebt je tekst een beetje aangepast zie ik, dat onderste stond er daarnet nog niet :-)
Ja, als je NU Ziggo combi hebt dan krijg je dus geen 80GB maar 100GB (jij alleen) en als je straks met meer personen in je abonnement zit dan kan je met die personen 200GB opmaken, elke maand weer :-)

Zie ook deze pagina als je meer info wil als je meerdere mensen in je abonnement opneemt:
https://www.vodafone.nl/together/

Reputatie 1
Badge +1

De deal wordt steeds beter!  Dat is dus 50GB de ‘neus’. Niet verkeerd voor die prijs! 

 

Het wordt in batches omgezet. Hierdoor kan het even duren voordat jouw nummer ook is omgezet @Jamiiii 

Reputatie 7

Topic gesloten.