redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

5G one plus8 pro

Hoi ik heb de one plus pro 8 . met 5G een %G red abbo een nieuwe simkaart. de bevestiging van Vodafone dat %G is geactiveerd . Maar helaas geen 5G in nederland overal waar ik kom geen 5G . Kan het zo zijn dat one plus 5G van vodafone nog niet ondersteunt op de frequentie . ????????. niet dat ik 5G nodig heb maar zou wel leuk zijn.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik hoef me niet in alles te verdiepen en zeker niet in alle verschillende toestellen die er zijn. Ik laat je alleen weten dat als Vodafone het toestel nog niet heeft getest, dat deze dan nog niet in 5G op het netwerk beschikbaar is. Ook al koop je een toestel online bij een ander bedrijf, als Vodafone deze nog niet heeft getest, op 5G, en vrij heeft gegeven voor het netwerk, dan zal deze op 5G ook niet werken (op 4G is een ander verhaal). Zo zit het in elkaar en niet anders. Een toestel mag dan heel nieuw zijn, een paar maanden oud, dat maakt niets uit. 

Op dit moment staat je toestel nog NIET in de lijst en is daarom ook nog niet getest voor het netwerk van Vodafone en daarom ook nog niet mogelijk om deze op 5G aan te sluiten. Dit verzin ik niet, dat staat op de website van Vodafone en dat is alles wat ik je doorgeef. Het kan prima dat jij een 5G variant hebt gekocht en dat dit het beste en populairste toestel is, zolang deze nog niet getest is voor 5G bij Vodafone en niet in de lijst voorkomt, moet je wachten. 

 

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @redo2015 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik weet niet hoe nieuw dit toestel is, maar als deze heel nieuw is dan kan het zijn dat Vodafone deze nog niet heeft toegevoegd aan hun 5G toestel lijstje. Ze moeten eerst alles controleren met de fabrikant voor ze een toestel vrij geven. 

Kan geen One Plus 8 Pro 5G vinden bij Vodafone in de lijst, dus ik denk dat je nog even moet wachten. Bekijken de lijst op deze pagina: https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/netwerk/5g?webSyncID=01e3309d-ae10-ab11-ae82-947598c8803a&se...

redo2015
topicstarter
Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Energieboy wrote:

Hoi @redo2015 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik weet niet hoe nieuw dit toestel is, maar als deze heel nieuw is dan kan het zijn dat Vodafone deze nog niet heeft 

sorry maar als je een beetje verdiep dan is de one plus pro 8 een van de nieuwste en beste toestellen en populairste toestel op de markt .En Vodafone hoeft deze niet te hebben . om 5G te verbinden . ik kan bij alie een toestel kopen en die werkt prima op het netwerk van Vodafone 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik hoef me niet in alles te verdiepen en zeker niet in alle verschillende toestellen die er zijn. Ik laat je alleen weten dat als Vodafone het toestel nog niet heeft getest, dat deze dan nog niet in 5G op het netwerk beschikbaar is. Ook al koop je een toestel online bij een ander bedrijf, als Vodafone deze nog niet heeft getest, op 5G, en vrij heeft gegeven voor het netwerk, dan zal deze op 5G ook niet werken (op 4G is een ander verhaal). Zo zit het in elkaar en niet anders. Een toestel mag dan heel nieuw zijn, een paar maanden oud, dat maakt niets uit. 

Op dit moment staat je toestel nog NIET in de lijst en is daarom ook nog niet getest voor het netwerk van Vodafone en daarom ook nog niet mogelijk om deze op 5G aan te sluiten. Dit verzin ik niet, dat staat op de website van Vodafone en dat is alles wat ik je doorgeef. Het kan prima dat jij een 5G variant hebt gekocht en dat dit het beste en populairste toestel is, zolang deze nog niet getest is voor 5G bij Vodafone en niet in de lijst voorkomt, moet je wachten. 

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic