Stop 5G

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

5G per direct uit!!!

STOP 5G per direct!

Ik heb last van deze straling graag zie ik deze per direct uit gezst worden . Ik heb er fysiek last van en wordt er nu om 2 uur s nachts wakker van! Ik blijf graag leven op een optimale manier en 5G ontneemt mijn energie!

Gaarne eerst uitgebreid onderzoek alvorens ons bloot te stellen aan deze straling!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Ik kan me heel goed voorstellen dat de symptomen die jij hebt enorm vervelend zijn en dat je er liever gisteren vanaf wil zijn dan vandaag. Maar juist daarom moet je open staan voor een andere oorzaak. Er is niets aangezet dus er kan ook niets uitgezet worden. Blijf jij denken dat het door 5G komt, zul je de klachten (waarschijnlijk) blijven houden. Ga je opzoek naar een andere oorzaak/de oorzaak, dan is de kans groot dat je de klachten kunt stoppen.

Heb je op de dekkingskaart al wel gekeken of 5G bij jou geactiveerd is? Op dit moment is er namelijk in 50% van Nederland 5G dekking.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Er is qua straling etc niets verandert, aangezien de nieuwe frequenties nog niet geveild zijn en dus nog niet ‘in beheer zijn’ bij providers. De huidige technieken worden nog gebruikt. Dus als staling/5G de oorzaak is van het om 2 uur ‘s nachts wakker worden, zou je dat alle voorgaande weken ook gehad moeten hebben. Is dat niet het geval, dan zul je naar een andere oorzaak opzoek moeten gaan van het wakker worden ‘s nachts.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Als je dan een punt wil maken, zet je vraag dan niet in het archief. Lijkt me niet echt handig. En ben het volledig eens met de vorige spreker. Lees eerst alle informatie en dan ben je op de hoogte wat Vodafone gebruikt om nu al 5G aan te kunnen bieden. 

De frequenties waar je het over hebt zijn nog niet geveild. 

Stop 5G
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lieve mensen ik ga niet in discussie met mensen die dit niet zelf ervaren want die snappen er echt niks van! Ik wil dat het stopt en het kan me niet schelen hoe!!! Duidelijker kan het niet lijkt mij!  Dus uit die bende en ga echt leven 

Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Ik kan me heel goed voorstellen dat de symptomen die jij hebt enorm vervelend zijn en dat je er liever gisteren vanaf wil zijn dan vandaag. Maar juist daarom moet je open staan voor een andere oorzaak. Er is niets aangezet dus er kan ook niets uitgezet worden. Blijf jij denken dat het door 5G komt, zul je de klachten (waarschijnlijk) blijven houden. Ga je opzoek naar een andere oorzaak/de oorzaak, dan is de kans groot dat je de klachten kunt stoppen.

Heb je op de dekkingskaart al wel gekeken of 5G bij jou geactiveerd is? Op dit moment is er namelijk in 50% van Nederland 5G dekking.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Stop 5G wrote:

Lieve mensen ik ga niet in discussie met mensen die dit niet zelf ervaren want die snappen er echt niks van! Ik wil dat het stopt en het kan me niet schelen hoe!!! Duidelijker kan het niet lijkt mij!  Dus uit die bende en ga echt leven 

Uiteraard is het heel erg dat jij het fysiek niet trekt en dat je midden in de nacht wakker ligt. Dat is heel erg vervelend en dat gun ik echt niemand. Waar dit van komt, en of dit echt te maken heeft met de GSM masten, daar kan ik niet over oordelen. Maar als jij zegt daar echt heel veel last van te hebben, dan kan dat misschien best wel. Ik ben geen dokter en zal dan ook niet oordelen. Ga eens langs een dokter om het te bespreken. Misschien heeft hij een andere oorzaak?

Dat je niet in discussie wil, dat is wel jammer want soms helpt het om te praten over dingen en met praten kom je vaak verder. Je hebt in ieder geval je punt gemaakt en Vodafone zal het zeker lezen. 

Toch wens ik je veel succes en sterkte met je probleem en gebruik niet teveel energie.
#BlijfThuis #BlijfGezond!

BvanWijk

Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
Spara wrote:

Ik kan me heel goed voorstellen dat de symptomen die jij hebt enorm vervelend zijn en dat je er liever gisteren vanaf wil zijn dan vandaag. Maar juist daarom moet je open staan voor een andere oorzaak. Er is niets aangezet dus er kan ook niets uitgezet worden. Blijf jij denken dat het door 5G komt, zul je de klachten (waarschijnlijk) blijven houden. Ga je opzoek naar een andere oorzaak/de oorzaak, dan is de kans groot dat je de klachten kunt stoppen.

Heb je op de dekkingskaart al wel gekeken of 5G bij jou geactiveerd is? Op dit moment is er namelijk in 50% van Nederland 5G dekking.

Het is ‘niet’ echt 5G, want het gaat via het 4G netwerk. De frequenties voor 5G zijn nog niet geveild, dus de klachten die de TS heeft die waren er schijnbaar al alleen omdat er zoveel; over 5G te doen is krijgt 5G de schuld

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic