Vodnlru

Gedreven Liefhebber
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

abonnement verlengen?

Ik krijg mailtjes en in de app van vodafone voorstellen om mijn contract te verlengen met een leuke aanbieding, ik heb nu red 30 gig onbeperkt bel/sms voor 24,38 1 jarig abonnement. Allemaal leuk en aardig maar ik krijg een aanbieding voor 10 gig onbeperkt bel/sms voor 20 euro maar wel 2 jarig?  en als ik zelf wil verlengen wat ik nu zelf heb kom ik op 25 euro voor hetzelfde maar 2 jarig?

 

Niet echt een goede aanbieding/deal, zou best willen verlengen bij Vodafone want heb niet veel te klagen, maar dit zet mij als klant toch een beetje aan het denken om verder te kijken.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas is het niet anders :(. Ik heb je het maximale aangeboden. wat je nog zou kunnen doen is bellen met onze afdeling verkoop. Misschien dat zij nog iets kunnen betekenen voor je. Je kunt hen bereiken via 0800-0560.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Vodnlru 

Dat is inderdaad niet handig! Zeker niet als je een hoger abonnement hebt. Ik kijk graag met je mee welk aanbod ik je kan doen.
Kun je mij een privébericht sturen met de onderstaande gegevens. Een privébericht stuur je door te klikken op mijn naam en dan op stuur bericht.
De volgende gegevens mag je sturen: Naam, adres, postcode, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en je mobiele nummer.
Daarnaast hoor ik graag van je welk abonnement je graag zou willen, of je er een toestel bij wilt (zoja welk type toestel, hoeveel intern geheugen en welke kleur) en of je thuis ook Ziggo hebt.  

Groet,

Steven

Vodnlru
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Steven wrote:

Hoi @Vodnlru 

Dat is inderdaad niet handig! Zeker niet als je een hoger abonnement hebt. Ik kijk graag met je mee welk aanbod ik je kan doen.
Kun je mij een privébericht sturen met de onderstaande gegevens. Een privébericht stuur je door te klikken op mijn naam en dan op stuur bericht.
De volgende gegevens mag je sturen: Naam, adres, postcode, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en je mobiele nummer.
Daarnaast hoor ik graag van je welk abonnement je graag zou willen, of je er een toestel bij wilt (zoja welk type toestel, hoeveel intern geheugen en welke kleur) en of je thuis ook Ziggo hebt.  

Groet,

Steven

Bericht gestuurd! hopelijk kunnen we tot iets moois komen  .

Vodnlru
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Topic mag gesloten worden, helaas niet tot wat moois kunnen komen maar dat kan. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas is het niet anders :(. Ik heb je het maximale aangeboden. wat je nog zou kunnen doen is bellen met onze afdeling verkoop. Misschien dat zij nog iets kunnen betekenen voor je. Je kunt hen bereiken via 0800-0560.

Vodnlru
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

@Steven Dankje voor de tip!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic