n.g.f.

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Activeren

Hoi support team,

Onlangs ben ik overgestapt naar Vodafone met nummerbehoud. Mijn contract is afgelopen maandag ingegaan, maar tot heden lukt het mij niet om mijn simkaart te activeren. Ik ben zelfs langs de winkel gegaan en vanuit hier een nieuwe simkaart ontvangen. Ik kan geen my Vodafone account aanvragen omdat ik geen sms kan ontvangen. Ook is het mij niet gelukt om telefonisch mijn simkaart actief te krijgen,

Kunnen jullie aub het volgende simkaartnummer activeren: ****

Met vriendelijke groet,

Moderator edit: privégegevens verwijderd

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @n.g.f. 
Wat vervelend allemaal en lastig dat ze je in de winkel ook niet hebben kunnen helpen. Dit is een klanten helpen klanten community en ik kan je er ook niet mee helpen. Maar gelukkig zijn er Vodafone Community medewerkers online om je te helpen. Zodra die je vraag hebben gezien dan zullen ze daarop reageren. 

Succes in ieder geval alvast.
PS: dit is een open community, iedereen kan alle gegevens zien die je hier plaatst!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @n.g.f.
Welkom op de community! 
Ik kijk graag met je mee naar het activeren van je simkaart. Kun je mij de volgende gegevens sturen via een privébericht: 
Naam, adres, postcode, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer, mobiel nummer en simkaart nummer (begint met 893).

 

Groet,

Steven

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Als je nog even je privégegevens naar Steven stuurt, kunnen we met je meekijken @n.g.f. !

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb nog steeds geen gegevens ontvangen. Het topic is gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic