KeesB86

Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Al 30 dagen geen inkomende oproepen of internet

Hallo,

hebben meer mensen last van geen bereik/inkomende oproepen. Nadat het abonnement is verlengd en vast is gaan hangen in het systeem?

 

ik ben namelijk al 30 dagen niet te bereiken en vanaf Vodafone krijg je weinig informatie en updates. Alleen dat je geduld moet hebben.. 

 

mvg Kees 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hallo @Lycke Vodafone ,

 

nee werkt nog niet, volgens je collega’s die ik aan de telefoon heb gehad moet ik wederom even geduld hebben want nu is het vastlopen verholpen, alleen het volgde probleem ligt weer bij de TD van jullie.

 

gr Kees 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @KeesB86 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje, dat is wel heel erg lang dat je geen bereik hebt. Niet eerder contact opgenomen met de klantenservice? Jawel, maar je krijgt geen response, lees ik zojuist. Het gaat er niet om of andere mensen hier ook last van hebben, het probleem moet natuurlijk opgelost worden.

Heb je al eens geprobeerd om je simkaart bij iemand anders in de telefoon te stoppen om te zien of je abonnement het dan wel doet? Of iemand anders de simkaart in je eigen telefoon om te zien of het misschien niet aan je telefoon ligt? Toestal al eens uitgezet en/of een soft reset gegeven? Of ik het ergste geval, een goede backup maken en een hard reset geven.

Er zijn twee opties hier op de community. Wachten op een Vodafone medewerker, die kan voor je kijken wat er aan de hand is en misschien een oplossing bieden (wil je dit, zorg dan dat je gegevens ingevuld zijn bij je instellingen, welke gegeven en waar in te vullen, lees deze topic). Of loop even langs een Vodafone winkel en laat die mensen er naar kijken. Misschien kunnen die het ook zo voor je oplossen en dan heb je een aanspreekpunt. 

Maar test eerst bovenstaande en laat nog even weten wat je hebt gedaan.
Succes in ieder geval!

KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Goedemorgen,

vanmorgen weer contact gehad, probleem is nog altijd in behandeling. Alle test zijn op 31 maart al uitgevoerd. De grootste ergernis is gewoon dat je niks hoort hoe het ervoor staat. 
 

maar we gaan het zien. Afwachten maar weer. was meer benieuwd of meer mensen die problemen hebben.

mvg Kees 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @KeesB86 . Welkom hier!

Poeh, we vragen wel heel erg veel van je geduld, zie ik zo :-(. Wat een rotsituatie. Ik snap dat je graag wilt weten waar je aan toe bent (en nog veel liever dat je gewoon weer bereikbaar bent). Als je wilt kan ik altijd achter de schermen meekijken. Vul in dat geval even je proefiel volledig aan, zodat ik bij je gegevens kan 🙂

KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Goedemorgen,

 

wederom zelf contact moeten opnemen met Vodafone (Aangezien er vanuit Vodafone gewoon helemaal niks word geregeld) om de status van me abonnement op te vragen. Nog altijd geen inkomende oproepen en geen internet (moet het nog altijd doen met EDGE). Echt super slecht en de manier waarop vodafone met klanten omgaat is ronduit slecht!!!! En dat is nog zeer zacht uitgedrukt. Waardeloze provider! 14 jaar klant en nu zo behandeld worden! Ben benieuwd wanneer ik weer bereikbaar ben, want Vodafone heeft er grote schijt aan en je krijgt het gevoel alsof je gewoon een dikke middelvinger krijgt. Belachelijk! 
 

iemand enig idee hoe ik een officiële klacht kan indienen? Want daar krijg je via de chat of telefoon niet echt reactie op. Ben er helemaal klaar mee.

 

mvg Kees 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @KeesB86 . Je bent boos, dat is duidelijk. En dat snap ik ook, als je al zo lang het gevoel hebt dat je niet geholpen wordt. 

Ik hoop daarnaast wel dat je begrijpt dat ik niets voor je kan, omdat ik geen idee heb wie je bent. Ik heb nu enkel de naam “KeesB86” . Zoals ik al aangaf, ik wil er graag voor je induiken, maar dan heb ik wel gegevens van je nodig. Wil je dit, vul dan je profiel aan zodat ik je kan vinden :-). 

KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Lycke,

 

heb me profiel aangevuld. Denk alleen dat je precies met hetzelfde verhaal gaat komen als dat vanaf 30 maart. Boos is vrij zacht uitgedrukt. Maar ben benieuwd 

 

Mvg Kees 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @KeesB86 . Ik zie dat je order was vastgelopen, maar alles zou nu toch echt gewoon weer goed moeten werken, nu. Wil je voor de zekerheid de telefoon even 10 minuten uit doen en de simkaart ook even uit het toestel halen deze tijd? Ik hoor graag hoe het daarna gaat!

KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hallo @Lycke Vodafone ,

 

nee werkt nog niet, volgens je collega’s die ik aan de telefoon heb gehad moet ik wederom even geduld hebben want nu is het vastlopen verholpen, alleen het volgde probleem ligt weer bij de TD van jullie.

 

gr Kees 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Ben ik nu na 4 dagen benieuwd of je nu al iets hebt vernomen van Vodafone.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic