FeikeO

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

app werkt niet bij

waarom zijn mijn persoonlijke gegevens niet bijgewerkt op de app

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @FeikeO 
Dat is nog eens een goede vraag en ik kan je daar geen antwoord op geven. Het kan even duren voor de juiste gegevens in het volledige systeem van Vodafone is verwerkt. Weet niet hoe lang geleden je het hebt opgegeven, maar hou wel een tijd aan. Meestal zou ik zeggen, 24 tot 48 uur (zelfs in deze computer tijd) ?. 

En mocht het langer zijn, wacht dan op een Vodafone Community medewerker en die kan voor je kijken wat er aan de hand is. Succes en het komt vast en zeker wel goed 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @FeikeO 
Dat is nog eens een goede vraag en ik kan je daar geen antwoord op geven. Het kan even duren voor de juiste gegevens in het volledige systeem van Vodafone is verwerkt. Weet niet hoe lang geleden je het hebt opgegeven, maar hou wel een tijd aan. Meestal zou ik zeggen, 24 tot 48 uur (zelfs in deze computer tijd) ?. 

En mocht het langer zijn, wacht dan op een Vodafone Community medewerker en die kan voor je kijken wat er aan de hand is. Succes en het komt vast en zeker wel goed 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Om welke gegevens gaat het precies @FeikeO ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je een update voor ons @FeikeO? Gaat het om je tegoed of je eigen gegevens? Is het inmiddels al bijgewerkt? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic