Wenkar

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

apple-id koppelen met apple music (vodafone)

Kan ik inloggen met de  inloggegevens van (vodafone) apple music inloogen op i-tunes van apple om muziek te luisteren op de windows pc?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wenkar
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo,

Vodafone heeft mij het apple-id gegeven. Daar kan ik niks aan veranderen. 

Ik heb nog geen contact gehad met apple. Zal wel weekend worden. Ik laat iets weten zodra ik iets weet

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Wenkar 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je je Apple ID ingeeft op je telefoon, tablet, Mac of Windows, dat maakt niets uit. Je krijgt dan overal je play list en info te zien omdat deze gekoppeld is aan je Apple ID. Je kan alleen op 1 device tegelijk luisteren, niet allemaal tegelijk. 

Is dit wat je wilde weten?

Wenkar
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo,

Ik log in bij apple music op mijn mobiel met mijn telefoonnummer met een wachtwoord. 

De gebruikersnaam is een nummer en geen e-mail adres. Apple-id vraagt een e-mail adres als gebruikersnaam.

Kan ik beter een nieuw Apple-id aanmaken?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Had je nooit een Apple ID?
Ik snap die even niet namelijk. Bij Apple Music moet je volgens mij altijd gewoon een Apple ID hebben. En als je daar je 06nummer geeft, doet die het dan ook? 

Zou geen nieuw ID aanmaken want dat is dan niet gekoppeld en zal dan ook niet werken!! Denk zelf dat dit geen goed idee is om dan opnieuw aan te maken want je 06van Vodafone is al gekoppeld. Anders zou je het kunnen vragen aan Apple?

Wenkar
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb nog geen apple-id. Omdat ik een aanbod van vodafone heb gehad om 6 maanden apple music te proberen, heb ik dat gedaan. Via vodafone kon ik dan op apple music inloggen met mijn telefoonnummer als gebruikersnaam en ik moest een wachtwoord aan maken. Ik ben ervan uit gegeaan dat dat de inlog gegevens zijn voor apple-id.

Ik denk nu koppel ik i-tunes (op mijn pc) met apple music (mobiel). Maar dat lukt niet.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Een goede vraag, ik wist niet dat als iemand geen Apple ID heeft dat deze dan het 06 nummer neemt van je abonnement. Als je daar niet mee kan inloggen op je itunes dan zou ik toch bij Apple vragen wat je nu moet doen. Het gaat om hun inlog dat niet werkt op die manier. Via Vodafone werkt het via je 06 nummer en als deze niet werkt op andere Apple inlog, denk dat Vodafone daar niet zoveel aan kan doen. 

Daarom mijn advies, en wat ik zelf zou doen, is contact opnemen met Apple. Dat kan via hun website via een chat button en dan krijg je zo de juiste professionele mensen en die kunnen antwoord geven. Ik ben bang dat ook Vodafone hier geen antwoord op heeft. Heb alles nagekeken op de pagina van Vodafone en voorwaarden en regels, maar niets over inloggen met 06 nummer. Dus ik denk dat je sneller antwoord hebt via Apple. En als je iets weet, wil je het dan hier ook delen?! Bedankt! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Wenkar 
Welkom op de Vodafone Community. 

Tof dat je gebruik gaat maken van het aanbod om 6 maanden Apple Music te proberen. Ik zie dat @Energieboy je al onder zijn vleugels heeft genomen. Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik ook niet wist dat je een Apple-ID met een 06-nummer kan aanmaken. Ik heb deze zelf namelijk aangemaakt met een e-mailadres. @Energieboy heeft je nog het advies gegeven om contact op te nemen met Apple hierover. Heb je dit al gedaan? En zo ja, wat is hier uitgekomen? Deel het hier vooral, want hier help je ook weer ander klanten mee!

Wenkar
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo,

Vodafone heeft mij het apple-id gegeven. Daar kan ik niks aan veranderen. 

Ik heb nog geen contact gehad met apple. Zal wel weekend worden. Ik laat iets weten zodra ik iets weet

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic