Hutsaniffau

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beltegoed verdwenen

Ik heb laatst van mijn ouders weer 20 euro aan beltegoed gekregen ik heb een paar keer gebeld gebelt etc en ik had nog 17,95 euro over ik wou weer bellen en ik heb oppeens  nog maar 0,02 euro aan beltegoed (ik werd eerder een x gebeld  en had terug gebeld vervolgens wou iemand dingen veranderen ofz daar kreeg ik meldingen van geen idee wat het was dus negeerde het gewoon ik denk dat diegene mij dus heeft gehackt en dat ik nu dus 17 euro kwijt ben) wat kan ik hier tegendoen en kan ik er weer nieuw beltegoed op zetten want die 17 euro ben ik gewoon kwijt denk ik.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb zojuist gereageerd op je privébericht @Hutsaniffau.
Het tegoed gaat op aan data. In het bericht heb ik uitgelegd wat je kunt doen en de specificatie gegeven van het verbruik. Mocht je willen weten waaraan het op gaat, dan kun je dit terug halen uit je toestel. Waaraan het verbruikt is, zien wij helaas niet in. 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
 

Groet,

Steven

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Hutsaniffau 
Heel vervelend natuurlijk, dat is niet wat je graag wilt. Kan het niet zo zijn dat je internet hebt aangehad? Want dat gaat ook van je tegoed af namelijk. Als je het idee hebt dat je bent gehackt, dan zal een Vodafone Community medewerker eens moeten kijken wat die kan zien in het systeem. Deze mensen komen hier regelmatig langs en die kunnen je helpen. 

Mocht je denken dat echt je toestel gehackt is, dan zou je deze opnieuw moeten installeren. En om te voorkomen dat je gehackt word, kan je het best een virusscanner installeren, mits je een iPhone hebt, dan is dat niet nodig. Maar ik zou even afwachten tot Vodafone voor je heeft gekeken.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Hutsaniffau,

 

Ik kijk graag met je mee naar het verbruik van je toestel.

Kun je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- 06-nummer
- Wat is het huidige tegoed?
- Sinds wanneer heb je het nummer?
- Wat is de datum van de laatste opwaardering?
- Met welk bedrag heb je voor het laatst opgewaardeerd?

Groet,

Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb zojuist gereageerd op je privébericht @Hutsaniffau.
Het tegoed gaat op aan data. In het bericht heb ik uitgelegd wat je kunt doen en de specificatie gegeven van het verbruik. Mocht je willen weten waaraan het op gaat, dan kun je dit terug halen uit je toestel. Waaraan het verbruikt is, zien wij helaas niet in. 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
 

Groet,

Steven

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic