Vraag

Bereik Fijnaart

• 6 januari 2020
  • 30 reacties
  • 856 Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

30 reacties

Reputatie 7
Badge +21

@Energieboy @Steven  Bellen over wifi is nog niet beschikbaar bij Hollandsnieuwe.  Bellen over 4g is geen oplossing als de 4g dekking er niet overal is.

Bellen over Wifi, dus VoWifi, kan natuurlijk wel als je thuis zit en je hebt goede Wifi bereik. Dan zou je gewoon via je Wifi gebeld kunnen worden. Maar dan heb je toch weer het probleem als je buiten komen en je hebt geen Wifi bereik meer en 4G is ook slecht. Ik begrijp je korting verhaal maar als ik het voor het zeggen had dan zou ik toch overstappen. Bereikbaar zijn is ook belangrijk en wie weet heeft een andere provider ook wel een korting mogelijkheid (maar dan zonder Ziggo en de hoop dat je ook iets anders kunt aanschaffen).

Succes in ieder geval met je keuze!

Ik heb de dekkingskaart gecontroleerd. Ik zie geen werkzaamheden of storingen zijn in Fijnaart.  Ik heb de masten gecheckt maar zie geen foutmeldingen. 
Of er nieuwe masten bij komen, kan ik helaas niet inzien. Ik durf dan ook niet te zeggen of er verbeteringen aan komen. Je kunt dit het beste navragen bij mijn collega's van de network crew waar je mee contact hebt via de e-mail @dan85 

Badge

@Steven  Helaas had de network crew de case gelijk gesloten. Dus kan er niet meer op terug reageren.

@Energieboy VoWifi & VoLTE is nog niet ingeschakeld voor HollandsNieuwe klanten. Kijk bellen via een app over de wifi kan natuurlijk al.. Maar met VoWifi ben je dan ook gewoon bereikbaar op je telefoonnummer zonder het gebruik van apps.
Maar wanneer dat inderaad ingeschakeld zou worden op korte termijn zou het wel een oplossing zijn. Aangezien er bijna overal wel een WiFi verbinding is tegenwoording in bijv supermarkten.

Maak anders even een nieuw onderzoek hiervoor aan @dan85 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @dan85 
Ik lees zojuist een bericht van D-2010 op een andere topic dat het nu wel mogelijk is.
Lees: Per vandaag kunnen wij met ons hollandsnieuwe abonnement wifi-bellen en bellen over 4G. Dit met een best wel oud toestel; de Samsung Galaxy S6. Even getest allemaal en werkt prima! Ook hier zien wij Vodafone in het scherm staan als wifi-bellen aanstaat.

Zie deze topic: https://forum.vodafone.nl/netwerkvragen-4/per-4-februari-2020-wordt-3g-uitgefaseerd-288547/index5.html#post325359

** ik weet niet of ik een wifi van een supermarkt wel kan vertrouwen. het is, en blijft, een open wifi en daar kan elke hacker ook gebruik van maken! wees daar wel van bewust aub :wink: