sojab0on

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

data sim red unlimited

Hoi

 

Ik heb een vraag rond het red unlimited abbonnement.

 

Ik heb nu red met 50gb data en een data sim voor mijn tab s5e, is deze combi ook mogenlijk bij red unlimited.

 

Ik kijk veel youtube,plex en netflix opcmijn tab in bus en trein daarom voor een 4g model gegaan.

Ik moet zeggen dat de dua sim prima werkt.

 

Alleen als ik zou verhogen of verlengen naar een unlimited is deze combi dan nog mogelijk.

 

Groet

Michel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @sojab0on 
Nee, met UNLIMITED is dit niet mogelijk. Je zou wel je telefoon kunnen open zetten met een Hotspot. Maar zoals je het nu doet, gaat dit niet met dit nieuwe abonnement. 

Sterker nog, de multi data simkaart is niet meer te verkrijgen. Dus als je deze zou opzeggen, dan kan je deze niet eens meer terug vragen. Neem aan dat je vraag hierbij is beantwoord. Mocht je nog een vraag hebben, ik hoor het graag. Fijn weekend!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @sojab0on 
Nee, met UNLIMITED is dit niet mogelijk. Je zou wel je telefoon kunnen open zetten met een Hotspot. Maar zoals je het nu doet, gaat dit niet met dit nieuwe abonnement. 

Sterker nog, de multi data simkaart is niet meer te verkrijgen. Dus als je deze zou opzeggen, dan kan je deze niet eens meer terug vragen. Neem aan dat je vraag hierbij is beantwoord. Mocht je nog een vraag hebben, ik hoor het graag. Fijn weekend!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas is de combi Multi data Sim en Unlimited niet mogelijk. Een andere optie is het Red Together. Had je daar al eens naar gekeken? Dit is een abonnement met meerdere nummers met een data pot van 100GB (in combinatie met Ziggo 200GB) @sojab0on?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten, geen reactie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic