wil1944

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

databundel ziggo

Ben klant geworden van Vodafone via PhoneHouse, start L.
Ben ook klant van Ziggo.
Volgens Phonehouse met 1000 MB en 150 bel minuten max. Maar met Ziggo 2000 MB.
Mijn probleem is dat ik dat nergens kan terugvinden op mijn Vodaphone pagina.
Op het contract staat 1000 MB. Er staats echter niets over Ziggo in....
Via de klantenservice werd door de medewerker (Ronee) verzekerd dat het inderdaad 2000 MB zijn.
Dezelfde medewerker zou een spelfout in mijn voornaam even corrigeren. Dat zie ik ook nergens terug.
Zie ik nou iets over het hoofd? Iemand met dezelfde ervaring?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @wil1944 
Als je in het systeem staat van Vodafone en van Ziggo, met daarin de juiste adres gegevens, dan krijg je vanzelf die extra data van Vodafone. Echter, dit duurt altijd wel even, meestel een week of 2 maar kan ook max 4 weken duren. Pas dan komt het op je My Vodafone te staan en heb je recht op die dubbele data (eerder niet!). 

Fouten in voornamen en/of achternaam is niet van belang, het gaat erom dat je adres gegeven hetzelfde zijn. Dit is een klanten helpen klanten community en ik kan het niet voor je controleren. Er zijn ook Vodafone Community medewerkers aanwezig en die kunnen wel even voor je kijken. Wacht op zo’n medewerker en die zal je aanspreken zodra die je vraag heeft gelezen.

Dat je het niet terug kan vinden op je contract is normaal, want stel dat je weg zou gaan bij Ziggo, dan krijg je die dubbele data niet meer. Daarom zet Vodafone het ook niet op je contract maar komt het pas zichtbaar in je My Vodafone als alles rond is en alle computers je hebben gecontroleerd op je gegevens. Ik hoop dat het duidelijk is en mocht je nog iets meer willen weten over de Combi voordeel, kijk dan op deze pagina: https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @wil1944 
Als je in het systeem staat van Vodafone en van Ziggo, met daarin de juiste adres gegevens, dan krijg je vanzelf die extra data van Vodafone. Echter, dit duurt altijd wel even, meestel een week of 2 maar kan ook max 4 weken duren. Pas dan komt het op je My Vodafone te staan en heb je recht op die dubbele data (eerder niet!). 

Fouten in voornamen en/of achternaam is niet van belang, het gaat erom dat je adres gegeven hetzelfde zijn. Dit is een klanten helpen klanten community en ik kan het niet voor je controleren. Er zijn ook Vodafone Community medewerkers aanwezig en die kunnen wel even voor je kijken. Wacht op zo’n medewerker en die zal je aanspreken zodra die je vraag heeft gelezen.

Dat je het niet terug kan vinden op je contract is normaal, want stel dat je weg zou gaan bij Ziggo, dan krijg je die dubbele data niet meer. Daarom zet Vodafone het ook niet op je contract maar komt het pas zichtbaar in je My Vodafone als alles rond is en alle computers je hebben gecontroleerd op je gegevens. Ik hoop dat het duidelijk is en mocht je nog iets meer willen weten over de Combi voordeel, kijk dan op deze pagina: https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/

wil1944
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Mooi, bedankt. Weet ik wat meer. Deze info wordt niet van te voren meegegeven.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic