Peet2070

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer komen jullie eindelijk eens met de e sim ondersteuning, kan toch niet zo mogelijk zijn.

Vodafone Nederland huppelt ook hier weer achteraan in de rij, bovendien voelt het als extreem klantonvriendelijk gedrag.

Ik ga mijn abonnement na vele vele jaren opzeggen, T- Mobil  ondersteund het nl allang.

Groeten,

Peet 2070.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Peet2070
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil helemaal niet meer op de hoogte blijven, ben er helemaal klaar mee.

Heb een dure iPhone 11 pro gekocht, en ik kan niets met die mooie e sim functie.

Vodafone Duitsland ondersteund deze functie allang, net zoals vele andere providers wereldwijd.

Mijn besluit staat vast, ik stap na ongeveer 17 jaar over naar T-Mobile, die ondersteunen deze functie wel.

Groeten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Peet2070 
Daar is al een topic voor geopend. Volg deze topic en je blijft op de hoogte van de eSIM ontwikkelingen binnen Vodafone: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/esim-bij-vodafone-300176#post324091

Peet2070
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil helemaal niet meer op de hoogte blijven, ben er helemaal klaar mee.

Heb een dure iPhone 11 pro gekocht, en ik kan niets met die mooie e sim functie.

Vodafone Duitsland ondersteund deze functie allang, net zoals vele andere providers wereldwijd.

Mijn besluit staat vast, ik stap na ongeveer 17 jaar over naar T-Mobile, die ondersteunen deze functie wel.

Groeten.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten. Hier loopt al een topic over. Helaas is er nu nog geen verdere update over de e-sim

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic