BvanWijk

Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Fout op zakelijke website

@Steven ik reageer even via een nieuw topic omdat ik niet op mijn eigen topic kan reageren

Jij vroeg om de link:

https://www.vodafone.nl/zakelijk/shop/mobiel/telefoon/?filter=apple&utm_source=gdn__vf_b2b_acq_perfo...
 

De staat in de tekst dat het om een iPhone gaat maar de afbeelding die je ziet is van Samsung 

14 Reacties 14
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @BvanWijk 
Dat is vreemd, want als je kijkt via de normale website dan zie je wel gewoon de iPhone als afbeelding. 

https://www.vodafone.nl/zakelijk/shop/mobiel/telefoon/

Als je op je gegeven url op Samsung klikt en dan terug naar iPhone, dan zie je wel gewoon de iPhone staan. Ik denk dat Tubantia, want daar komt je URL vandaan, iets fout heeft in hun link. Dat is vast een link waar ze mee verdienen als jij erop klikt en een abonnement mee afneemt. 

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

@BvanWijk @Energieboy 

Ik zie ook gewoon een iPhone staan. Heb je een screenshot voor ons waarop de foute tekst of afbeelding te zien is? Dan kunnen we het verder nakijken.

P.S. Wat was de reden dat je niet meer op het vorige topic kon reageren?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie inderdaad ook de toestellen van de Apple @BvanWijk 
Via de mobiele pagina zie ik ook alleen de Apple toestellen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Steven 
Het klopt ook wel dat je de namen van Apple ziet, maar de plaatjes zijn niet correct.
Dat is geen iPhone en dat bedoelde de TS te zeggen. Echter, op jullie eigen site staat het wel goed. 
Dus ik denk dat het aan de verkoop link ligt van Tubantie Krant (een betaal link van hun waar ze geld mee verdienen).

Zie plaatje van de link die de TS deelt:

 

Plaatje van Vodafone (zoals die ook is als je via de Vodafone website kijkt en niet via de opgegeven verdien link van Tubantie:
 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dus er gaat duidelijk iets mis met de verdien link van Tubantie, of wel het bedrijf dat er achter zit en deze linkjes maakt 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

De link die @BvanWijk  doorgeeft @Energieboy, is een link van ons. Je komt namelijk uit op onze webpagina. Daar kloppen de afbeeldingen van de iPhone gewoon van.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Nee, echt niet !!
Als je op de link van @BvanWijk klikt dan zie je echt GEEN iPhones!
En het is wel een link van jullie maar het is een advertentie link van de Tubantia (en daar zit toch iets in wat niet klopt).

Als ik op de link van hier boven klik dan zie je echt plaatje 1 (en dat zijn GEEN iPhones)
En als ik direct op jullie website kijk, dan zie ik plaatje 2 (en dat zijn WEL iPhones)

De TS heeft echt gelijk  
Sorry Vodafone

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Of dit moeten de nieuwe iPhone 12 al zijn (die jullie al als plaatjes hebben en per ongelijk hebben geplaatst).
Of misschien wel de nieuwe iPhone 9 (die uit zou komen eind maart maar nu gaat de presentatie niet door dus nu is de vraag nog maar wanneer die uit komt). 

Even als extra info 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb even gecontroleerd met de particuliere kant. Ook daar zien ze hetzelfde uit. Dit zijn geen Samsung toestellen. Samsung heeft geen notch en de camera zit ergens anders.

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik raad je aan om dit aan te kaarten bij dat bedrijf. De filter staat namelijk niet goed waardoor je de S20 ziet van Samsung @BvanWijk 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Maar we zien nu allemaal wel hetzelfde probleem. 
gelukkig maar ?

BvanWijk
topicstarter
Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Zoals ik al eerder heb aangegeven, dit ligt aan de link die men gebruikt via een verkoop kanaal.
Er bestaan op internet bedrijven die reclame ruimte verkopen voor klanten, zoals Vodafone. Daarnaast zijn er mensen die de reclame graag plaatsen en dus van die bedrijven een link krijgen en die plaatsen ze op hun website. En juist die link is niet goed!! Vodafone moet uitzoeken waar deze reclame linkjes vandaan komen en moet met het reclame verkoop bedrijf contact opnemen en melden dat hun informatie niet goed staat.

Zo is het, en niet anders 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

In ieder geval wel heel erg bedankt voor je speurwerk @BvanWijk 
En voor het melden van deze misverstanden!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic