franjo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

galaxy s20+ - oplader stuk

Heb sedert 2 weken de galaxy s 20 + en nu reeds is de oplader stuk ik ga er vanuit dat dit onder garantie valt .

Heb daar slechte ervaring mee bij mijn vorige toestel Galaxy s9 +

Ik hoop dat dit deze keer door Vodafone wordt opgelost.was na een paar weken  de oplaad kabel stuk ,gemeld en zou een nieuwe krijgen is inmiddels 2 jaar onderweg en nog steeds niet ontvangen .

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @franjo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het beste wat je kan doen is langs een Vodafone winkel gaan om dit daar te bespreken. Je hebt natuurlijk garantie op de oplader, zeker als deze nog niet zo oud is. 

Maar ik zet wel mijn vraagteken bij het gebruik banner oplader. Omdat je zegt dat dit ook is gebeurd bij je vorige toestel, dan vraag ik me af wat je er mee doet. Wel heel gek dat je dit nu voor een tweede keer gebeurd. Mijn gedachten, hoef je natuurlijk niets mee te doen ??

Maar het best is langs een Vodafone winkel gaan!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @franjo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het beste wat je kan doen is langs een Vodafone winkel gaan om dit daar te bespreken. Je hebt natuurlijk garantie op de oplader, zeker als deze nog niet zo oud is. 

Maar ik zet wel mijn vraagteken bij het gebruik banner oplader. Omdat je zegt dat dit ook is gebeurd bij je vorige toestel, dan vraag ik me af wat je er mee doet. Wel heel gek dat je dit nu voor een tweede keer gebeurd. Mijn gedachten, hoef je natuurlijk niets mee te doen ??

Maar het best is langs een Vodafone winkel gaan!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @franjo . Welkom hier!

Oef, nu al stuk. Dat is heel erg snel. Dat je hier niet blij mee bent, snap ik heel goed. 

Op welke manier is deze stuk (gegaan)? Is er fysiek iets aan te zien? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic