BertM

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen service

Geen service. Ik heb een aanvraag gedaan om over te stappen van T-Mobile naar Vodafone. Heb 1 maand geleden sim kaart gekregen en vandaag 22-02-2020 geprobeerd. Maar de Iphone geeft aan geen service. Wat moet ik doen? Afwachten om SMS van Vodafone dat mijn nummer is overgezet?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @BertM 

Welkom op de community! Ik heb je mobiele nummer verwijderd ivm met jouw privacy.
Ik heb ook even gespiekt en ik zie dat je nummer op 25/02/2020 overkomt in de avond. Tot dat moment ben je bereikbaar bij je oude provider. Zodra je geen ontvangst meer hebt bij hun, mag je onze simkaart in het toestel stoppen. Even opnieuw opstarten en je zult vanzelf het netwerk in beeld zien verschijnen. 

Alvast welkom en mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Groet, Steven

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @BertM 
Uiteraard vervelend dat de werking niet goed is uitgelegd. Tenminste, daar ga ik een beetje van uit. Je stapt pas over op het moment dat je T-Mobile abonnement stopt. Daar moet je een bericht van hebben ontvangen van T-Mobile of van Vodafone. Daarin staat dan de datum wanneer je contract afloopt bij T-Mobile en dat is ook de dag dat je over gaat naar Vodafone. 

Je hebt al wel je toestel gekregen van Vodafone zodat je je oude simkaart, van T-Mobile, alvast kan gebruiken in je nieuwe toestel. Zodra je abonnement stopt dan gaat pas je abonnement in bij Vodafone. Heb je wel nummerbehoud aangegeven bij het aanvragen van je abonnement bij Vodafone?
 

Wil je weten wat de stand van zaken is van je aanvraag? Je kunt dit volgen in de orderstatus. Klik op de link in de sms of e-mail die je van Vodafone hebt ontvangt. Je kunt je vraag ook stellen via e-mail.

Meer info over het nummerbehoud:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Er zijn Vodafone Community medewerkers aanwezig die voor je mee kunnen kijken wat er nu aan de hand is. Je kan daar ook eerst even op wachten en dan kunnen die je verder helpen. In ieder geval, ze kunnen kijken hoe de status is. Heb nog even geduld en dan komen ze langs en zullen ze je antwoord geven. 

BertM
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb nummerbehoud aangevraagd en deze zal overgezet worden en Vodafone stuut mij een SMS. Deze heb ik na een maand niet gekregen. Als ik het nieuwe sim kaartje in mijn telefoon stop geeft die aan GEEN Service.  Ingangsdatum op Vodafone contract is 22-01-2020 Mijn nummer is ******

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @BertM 

Welkom op de community! Ik heb je mobiele nummer verwijderd ivm met jouw privacy.
Ik heb ook even gespiekt en ik zie dat je nummer op 25/02/2020 overkomt in de avond. Tot dat moment ben je bereikbaar bij je oude provider. Zodra je geen ontvangst meer hebt bij hun, mag je onze simkaart in het toestel stoppen. Even opnieuw opstarten en je zult vanzelf het netwerk in beeld zien verschijnen. 

Alvast welkom en mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Groet, Steven

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic