jordi1974

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik mijn abonnemnet eerder van pauze afhalen ivm eerdere thuis komst ivm Corana virus

Ik wil graag per direct mijn vodafone account weer actief maken ivm het carona virus ben ik eerder terug uit het buitenland moeten komen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hi @jordi1974 

 

Officieel mag ik het abonnement pas in laten gaan vanaf de 1e van de volgende maand. Omdat het een uitzonderlijke nare situatie is waar iedereen nu mee te maken heeft, heb ik eenmalig een uitzondering gemaakt.

Je abonnement is sinds vandaag weer actief. Start dadelijk even je toestel opnieuw op zodat er een nieuwe aanmelding op het netwerk komt.

Bij een Time out wordt de maanden dat je hiervan gebruik maakt bij de einddatum opgeteld. Ik heb de einddatum verlengt met 1 maand.
Daarnaast heb ik de korting verwijderd (ook een van de voorwaarden van een Time out). 

Groet,

Steven

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het account is gewoon nog actief @jordi1974 

Bedoel je dat je het nummer weer in de lucht wilt hebben?

Dat kan ik voor je aanvragen. Kun je mij hiervoor een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekening?

 

Groet,

Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hi @jordi1974 

 

Officieel mag ik het abonnement pas in laten gaan vanaf de 1e van de volgende maand. Omdat het een uitzonderlijke nare situatie is waar iedereen nu mee te maken heeft, heb ik eenmalig een uitzondering gemaakt.

Je abonnement is sinds vandaag weer actief. Start dadelijk even je toestel opnieuw op zodat er een nieuwe aanmelding op het netwerk komt.

Bij een Time out wordt de maanden dat je hiervan gebruik maakt bij de einddatum opgeteld. Ik heb de einddatum verlengt met 1 maand.
Daarnaast heb ik de korting verwijderd (ook een van de voorwaarden van een Time out). 

Groet,

Steven

jordi1974
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Steven,

 

Superrr dank je wel!

Ik was ook liever op Curacoa gebleven eerlijk gezegd 😉

Dank voor de hulp!

 

Groet!T. Rohs

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Begrijp ik helemaal @jordi1974! Heel graag gedaan. 
Fijne middag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic