Piet de groot

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klantenservice van vodafone.

ik krijg net reactie van. Energieboy ( wie dat dan ook is) dat de chatservice beschikbaar is.Nou niet dus.Je kan op de button drukken tot je een ons weegt maar er gebeurt niets.Er staat bij 24/7 beschikbaar. Een lachertje.Ik ben ruim een maand met Vodafone bezig.Heb klacht ingediend.Krijg iedere keer bericht dat ik binnen 5 dagen reactie krijg.Nou vergeet het maar.Waarschijnlijk hebbenze helemaal geen werkdagen.Bellen? Is niet door heen te komen!Maar de recensies liegen er dan ook niet om.Vodafone klantenservice wordt gewaardeerd met 2,1 op de schaal 1- 10.

Mooi toch voor een mondiale player.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten. Graag de reacties in een topic houden en laten we het ook Ontopic houden.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Piet de groot
Je kan gewoon op je eigen topic verder gaan met vragen en antwoord geven. Je hoeft hiervoor geen nieuwe topic aan te maken. Ik zet je vraag neer bij je andere topic, dan blijft het mooi bij elkaar en dat is ook overzichtelijker voor de Vodafone Community medewerkers.

https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/klantenservice-300698

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten. Graag de reacties in een topic houden en laten we het ook Ontopic houden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic