Jacko1969

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

overdracht contract

ik wil graag online een contract overdracht realiseren maar bij vraag 2 het invullen van de gegevens kan ik niet invullen dat ik Dhr. ben waardoor ik niet verder kom. het systeem geeft aan dat ik deze vraag vergeten ben in te vullen. er verschijnt een verbodsbord zodra ik op het bolletje wil klikken.

groet Jacko

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb inmiddels meneer overal toegevoegd. Echter krijg ik inderdaad nog steeds de foutmelding dat ik dhr. niet kan aanvinken.
Ik heb hiervoor een onderzoek aangemaakt voor de technische dienst. Dit staat bekend onder Case 9440788. De technische dienst zal dit oppakken en terugkoppelen.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Jacko1969 
Oeps, dat is iets voor de Vodafone medewerker om je te helpen.
Deze is vandaag online en zal voor je kijken wat er aan de hand is en misschien kan die je verder helpen.
 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je eens een andere browser proberen @Jacko1969? Indien het op zakelijk staat, dan is dit niet mogelijk.

Jacko1969
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ik heb het in 3 verschillende browsers geprobeerd Chrome, edge en mozilla bij alle 3 hetzelfde probleem .

verder alleen ingelogd en ik ben particulier dus geen zakelijke klant

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

In dat geval raad ik aan om de overdracht aan te vragen via een van onze winkels @Jacko1969. Beide personen moeten hiervoor aanwezig zijn. 
Enige wat ik me nog kan bedenken is dat bij jouw gegevens bij ons geen heer of mevrouw is ingevuld. 
Ik controleer dit graag voor je. Kun je mij eens een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, mobiele nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb inmiddels meneer overal toegevoegd. Echter krijg ik inderdaad nog steeds de foutmelding dat ik dhr. niet kan aanvinken.
Ik heb hiervoor een onderzoek aangemaakt voor de technische dienst. Dit staat bekend onder Case 9440788. De technische dienst zal dit oppakken en terugkoppelen.

Jacko1969
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ik heb net opnieuw geprobeerd om het formulier en te vullen en het werkt nu wel.

hartelijk dank

groet Jacko

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ah, super. Dan heeft het even nodig gehad om overal verwerkt te worden. Graag gedaan! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic