G. Verhoeven

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

problemen met opzeggen nummerbehoud

Goedemiddag,

Ik ben vanaf 17 februari bezig om een abonnement af te sluiten met nummerbehoud. Helaas na velen keren proberen, heb ik besloten een nieuw nummer te nemen. Dit is in 1 keer gelukt. Nu wil ik mijn abonnement bij mijn oude provider opzeggen en helaas kunnen die dit niet doen ivm een aanvraag van Vodafone met nummerbehoud.  Na vele telefoongesprekken en cases, zijn we nog steeds niet verder gekomen.

Nu zitten wij vast met 2 abonnementen en niemand kan ons helpen.

Ik wil dat dit opgelost gaat worden. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Dat is wel heel bijzonder @G. Verhoeven. Er staat nog wel een case hiervoor open bij jouw gegevens. Hier zijn ze dus nog wel mee bezig. Ik raad je aan om deze case even af te wachten. Dit gaat namelijk via een speciale afdeling en wij als moderator(s) hebben helaas niet de rechten om aanvragen voor nummerbehoud te annuleren.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @G. Verhoeven 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje wat een verhaal zeg. Eerst je nummer niet mee en dan verplicht een nieuw nummer nemen en dan kan je niet meer weg bij de andere provider omdat die zegt dat je je nummer wil meenemen. Daar moet toch een oplossing voor komen, beetje vreemd dat je daar zo lang mee bezig bent. 

Zou haast vragen of je niet gewoon toch je oude nummer nog zou willen hebben? Of wil je daar nu echt van af en dat je bij je oude provider helemaal alles kan stoppen? 

Het beste is om hier even te wachten tot een medewerker van Vodafone je bericht heeft gezien en die kan er voor je mee aan de slag. Zet nog wel even bij de instellingen een aantal gegevens neer zodat ze gelijk aan de slag kunnen. Wat moet je invullen en waar, dat lees je hier.

Succes in ieder geval en het komt, linksom of rechtsom, vast wel goed.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @G. Verhoeven . Welkom hier!
Wat een gek verhaal zeg. Gek, maar vooral ook heel vervelend. Zoveel gedoe zou je aan dit alles natuurlijk absoluut niet moeten hebben. 

Ik kijk graag wat er nu precies aan de hand is. Ik ben bijvoorbeeld heel erg benieuwd naar de reden waarom het nummerbehoud eerder steeds niet lukte. Zou je je gegevens in je profiel kunnen opnemen? Dan duiken we er voor je in! 

G. Verhoeven
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag, 

zou u mij kunnen vertellen wat ik nog in moet vullen?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
G. Verhoeven wrote:

Goedemiddag, 

zou u mij kunnen vertellen wat ik nog in moet vullen?

Daar kan ik je wel mee helpen. Dit is wat je moet invullen: postcode / huisnummer, geboortedatum, telefoonnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN

Voor meer info, en misschien wel even handig om te lezen, bekijk deze topic:
https://forum.vodafone.nl/tips-tricks-67/extra-hulp-van-een-vodafone-medewerker-moderator-301079

Hierop leg ik je uit wat je moet invullen en waar je deze moet invullen. Lees maar even de topic, dan lukt het wel. 

G. Verhoeven
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen,

 

alles is ingevuld

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @G. Verhoeven 
Wat een situatie zeg! Twee abonnementen is natuurlijk teveel van het goede. In dit geval lijkt het mij het beste dat de oude aanvraag voor nummerbehoud wordt gecancelled, zodat jij jouw abonnement bij de vorige provider kan opzeggen. Helaas kan ik deze aanvraag niet annuleren. Ik raad je aan om even contact te zoeken met mijn collega's via 0800-0560. Zij kunnen de aanvraag voor nummerbehoud namelijk wél annuleren.

G. Verhoeven
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi,

dat is nu juist het hele probleem. Vodafone zegt dat alles eruit is en Ben heeft nog steeds het verzoek staan. Niemand wil of kan ons helpen nu, want iedereen heeft elkaar de schuld. 
 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Dat is wel heel bijzonder @G. Verhoeven. Er staat nog wel een case hiervoor open bij jouw gegevens. Hier zijn ze dus nog wel mee bezig. Ik raad je aan om deze case even af te wachten. Dit gaat namelijk via een speciale afdeling en wij als moderator(s) hebben helaas niet de rechten om aanvragen voor nummerbehoud te annuleren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic