Micha12321

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Together - ene SIM al actief, andere niet.

ik heb red togther aangevraagt ik heb mijn abonnement wel maar de gene waarmee ik red togehter heb aan gemelt krijgt nog steeds rekening van de oude provider en ze heeft nog geen SMS gekregen dat ze de simkaart kan gebruiken

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Micha12321 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst natuurlijk welkom bij Vodafone, voor de persoon die de Red Together Extra heeft aangeschaft. Begrijp dat deze vanuit een andere provider komt en dat deze daar nog geen gebruik van kan maken. Heeft die persoon geen opzegtermijn bij de oude provider? 

Je kan het dan al wel aanvragen bij Vodafone, maar als daar nog een opzegtermijn aan vast zit, dan zal je toch nog even moeten wachten tot het nummer omgezet kan worden van de andere provider naar Vodafone. Hoe dit werkt kan je lezen op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml


Klopt het niet en moet het nu al wel direct werken en zou je een SIMkaart al gehad moeten hebben omdat het nummer al over is, wacht dan op een Vodafone medewerker en laat die even met je mee kijken. Aangezien het op 1 klantnummer betreft kan jij dan aub een aantal gegevens invullen bij je profiel instellingen van deze community. Wat je moet invullen en waar, kan je hier lezen!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Micha12321 . Welkom hier!

@Energieboy heeft je al goed informatie gegeven over hoe deze zaken doorgaans lopen. Heb je hierdoor een goed beeld van hoe het nu verder gaat, of wil je graag dat ik nog wat zaken voor je nakijk? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic