1
Vraag
2
Reacties
Gerda Dekker

Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Samsung S10 als los toestel te bestellen.

Is het ook mogelijk om een samsung S10 als los toestel te bestellen bij vodafone, we hebben beide een abonnement bij Vodafone (together en extra)

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het Red together Extra abonnement kan alleen aangesloten worden door de klantenservice. Daarvoor dient zijn abonnement op jouw klantnummer te staan. Staat zijn abonnement niet op jouw klantnummer, dan is het niet mogelijk om gebruik te maken van het Red Together Extra abonnement.
Via https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml kun je dit aanvragen. Vervolgens daarna kan een verlenging aangevraagd worden met het Red Together Extra abonnement of een ander abonnement. Het is mogelijk om zodra dat het abonnement actief is, dit om te zetten naar een Red Together Extra abonnement @Gerda Dekker

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Gerda Dekker 
Ja hoor, dat is ook mogelijk. Daarvoor moet je voor langs een Vodafone winkel. Maar let op, niet alle winkels zijn open op dit moment door de Coronavirus. 

Info over winkel open, zie:
https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/vodafone-neemt-maatregelen-vanwege-coronavirus-300850

Benoem daar ook dat je een los toestel wilt kopen. Zij vragen dan de prijs voor je op. De prijs op onze website zijn de prijzen inclusief een abonnement. Ik durf niet te zeggen of de acties die er nu zij  (met korting), of deze ook gelden voor een los toestel. Naar mijn weten gelden deze acties niet daarbij.

Of kijk bij de MediaMarkt ?

Gerda Dekker
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Hoi @Energieboy, ik heb even gechat met VF en wat blijkt, ik kan mijn huidige contract zg. “openbreken” en dan gewoon weer een nieuw abonnement nemen met toestel en krijg hem dan natuurlijk voor de prijs van toestel met abn., alleen dan gaat wel weer een nieuwe contact periode in van bv 2 jaar, je kunt dit allemaal vinden op Vodafone-Next daar staat uitgelegd hoe dit werkt.

het is wel zoals jij al schreef dat dit in een winkel of telefonisch moet gebeuren, het kan dus niet online.

heel hartelijk bedankt voor je hulp en groetjes Gerda.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Is het gelukt  @Gerda Dekker ?

Gerda Dekker
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Hoi Sharon,

Nee ik heb toch nog geen actie ondernomen en wel met de volgende reden waar ik ook met Steven al over gesproken heb maar waar ik nog geen reactie van terug gehad heb.

ik was namelijk na chat met jullie helpdesk van plan om dus mijn contract open te breken om hierdoor een nieuw toestel te kunnen bestellen, ik had met Irene vd helpdesk ook besproken dat mijn man per 20-4-2020 overgaat naar Vodafone met een together extra abon. en dat die per maand opzegbaar is en zij gaf aan dat dat dus ook mogelijk is nadat hij actief is bij Vodafone maar dat ik dan daar op moet wachten en het dus sneller zou zijn als ik mijn contract openbrak, en dat was ik eigenlijk voor vandaag van plan maar ik kreeg in het weekend een aanbieding van Mobiel.nl en als ik of mijn man dus daar een nieuw contract afsloot het toestel voor €299 zou kunnen nemen terwijl deze bij Vodafone €528 zou kosten dus had ik de vraag al bij Steven neergelegd wat hieraan te doen is want dat is toch wel een heel groot verschil, ik ben inmiddels nog aan het kijken wat ik nu ga doen om het abn. van mijn man toch maar ergens anders onder te brengen als ik er met Vodafone niet uitkom, ik heb wel ontdekt dat er heel veel verschillende prijzen gerekend worden voor hetzelfde toestel en redelijk dezelfde voorwaarden maar Mobiel.nl blijft nog steeds de goedkoopste, mogelijk kan jij iets betekenen want ik blijf eigenlijk liever met ons beide bij Vodafone en doen we het of via mijn contract of neemt mijn man een langer contract.

Heel verhaal he Sharon, maar misschien kan jij hier iets in betekenen

Groetjes Gerda 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het heeft te maken met de prijsafspraken die een provider of tussenliggende website maakt met de fabrikant.
Hierdoor kan het zijn dat er prijsverschillen zijn. Daarnaast heb je ook nog eens te maken met acties die er zijn. 
Het beste kun je hiervoor bellen met mijn collega's van de afdeling verkoop @Gerda Dekker. Via de community doen wij namelijk geen offertes maken voor nieuwe abonnementen met toestellen.
Mijn collega's zijn bereikbaar via de chat, Facebook, Twitter of via 0800-0560.

Gerda Dekker
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Hoi Steven of Sharon,

als mijn man een tweejarig abn. afsluit via Mobiel.nl naar Vodafone kan hij dan daarna probleemloos overstappen naar together-extra met dit contract?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het Red together Extra abonnement kan alleen aangesloten worden door de klantenservice. Daarvoor dient zijn abonnement op jouw klantnummer te staan. Staat zijn abonnement niet op jouw klantnummer, dan is het niet mogelijk om gebruik te maken van het Red Together Extra abonnement.
Via https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml kun je dit aanvragen. Vervolgens daarna kan een verlenging aangevraagd worden met het Red Together Extra abonnement of een ander abonnement. Het is mogelijk om zodra dat het abonnement actief is, dit om te zetten naar een Red Together Extra abonnement @Gerda Dekker

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @Gerda Dekker?

Gerda Dekker
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Hoi Steven, nee het is mij wel duidelijk, het is een beetje omslachtig maar het scheelt wel ruim €200 dus dat is wel de moeite waard, bedankt voor je antwoorden en groetjes;

Gerda

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan @Gerda Dekker 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic