Sevde Sivrikaya

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim kaart in nieuwe Iphone 11 werkt niet goed

Hallo,

 

Ik heb een nieuwe Sim kaart nodig, de oude Iphone 7 Plus heb ik de Simkaart uitgehaald en en met moeite in de nieuwe Iphone 11 ingedaan, heel vaak heb ik geen verbinding of vindt geen kaart melding.

Slotje  voor simkaart is kleiner dan de vorige Iphone

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Hoi @Sevde Sivrikaya,

Ik heb zojuist een nieuwe simkaart naar jouw adres gestuurd. Ik heb wel je gegevens hierboven verwijderd. Het is niet de bedoeling dat je deze openbaar deelt. Steven bedoelde een privébericht 😉 Maar geen punt, het is nu opgelost. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Sevde Sivrikaya 

 

Dat klinkt of er iets mis is met de simkaart. Ik kan je een simkaart toesturen. Mocht je dit willen, dan ontvang ik graag een privébericht met de volgende gegevens: naam, adres, mobiel nummer, postcode, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Je mag hiervoor ook langs een van onze winkels gaan. Je krijgt de simkaart meteen mee. Zorg er wel voor dat je een geldig ID bewijs bij je hebt. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Hoi @Sevde Sivrikaya,

Ik heb zojuist een nieuwe simkaart naar jouw adres gestuurd. Ik heb wel je gegevens hierboven verwijderd. Het is niet de bedoeling dat je deze openbaar deelt. Steven bedoelde een privébericht 😉 Maar geen punt, het is nu opgelost. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic