Timmers33

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sms code werkt niet

Mijn vrouw ontvangt WEL sms code (al keer of 5) maar elke keer werkt deze niet. 
telefonisch 1201 zijn jullie ook niet bereikbaar 

*privegegevens verwijderd door moderator*

 

eventueel via mijn telefoon **** bereikbaar

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

En dan nu over je vraag.
Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen je namelijk helpen met een code! Zie contact pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/

Hier heb je ook de mogelijkheid om een CHAT button aan te klikken. Als er op dat moment iemand aanwezig is dan kunnen die je direct helpen. Dat gaat een stuk sneller dan wanneer je hier wacht op iemand van Vodafone. Aangezien ik het idee hebt dat je graag snel een SMS code wenst te ontvangen. (tenminste, als het gaat om een SMS activeer code van Vodafone)!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @Timmers33 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst wil ik je wijzen dat dit een OPEN community is en iedereen nu je 06 nummer’s kan lezen. Dat lijkt me niet de bedoeling dus ik wil je vragen om deze te verwijderen. Dit kan je zelf doen door naar het bericht te gaan, hier boven, en dan staat er in je bericht, rechts onder in beeld, 3 rode puntjes. Als je daarop klikt dan klik je daarna op BEWERK. Haal je 06 nummers weg en dan weer opnieuw opslaan.

Zou je dat willen doen, anders moet je wachten op een moderator en dat kan wat langer duren en dan heb je kans dat je nummers online blijven staan de hele avond. Je hebt daar 1 uur de tijd voor om aan te passen, na het plaatsen van je bericht!

Zie plaatje:

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

En dan nu over je vraag.
Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen je namelijk helpen met een code! Zie contact pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/

Hier heb je ook de mogelijkheid om een CHAT button aan te klikken. Als er op dat moment iemand aanwezig is dan kunnen die je direct helpen. Dat gaat een stuk sneller dan wanneer je hier wacht op iemand van Vodafone. Aangezien ik het idee hebt dat je graag snel een SMS code wenst te ontvangen. (tenminste, als het gaat om een SMS activeer code van Vodafone)!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic