Spyplaza

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

SMS verkeer werkt niet meer zoals 6 weken geleden

Ik heb in de afgelopen weken een paar keer geprobeerd om direct bij Vodafone een antwoord te vinden op mijn probleem. Het volgende is er aan de hand. Ik heb in de afgelopen jaren vele GPS trackers voorzien van een Vodafone prepaid of abonnement voor de internet toegang en het versturen/ontvangen van GPS besturingsberichten. Tot aan circa 6 weken geleden werkte dit perfect en had ik geen enkel probleem. Om de GPS trackers te configurere nmoet ik SMS berichten sturen en deze worden dan beantwoord met een SMS terug om het resultaat te tonen. Dus een dialoog met de GPS tracker. Vanaf 6 weken geleden geven de trackers echter geen antwoord bericht meer terug. Aks ik de SIM kaart in een telefoon stop dan zijn er geen berichten meer dus alles is wel afgeleverd. Als ik gebruik maak van een KPN SIM kaart dan werkt alles naar behoren. Deze problemen doen zich voor op verschillende type trackers en ook van verschillende leveranciers. De trackers worden gebruikt voor objecten maar ook voor personen zoals GPS horloges voor kinderen en senioren. Mijn vraag is wat is er veranderd en wat kan ik doen om dit op te lossen. Tot op heden geen antwoord gekregen van Vodafone die een case heeft aangemaakt voor de Technische Crew. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dubbel topic @Spyplaza 

Ik zal dit topic sluiten. Laten we het bij een topic houden zodat het overzichtelijk blijft. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dubbel topic @Spyplaza 

Ik zal dit topic sluiten. Laten we het bij een topic houden zodat het overzichtelijk blijft. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic