Alex1985

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Stres als het niet werkt en traag internet

Kan dit paket gaan werken. 

Op alle systeem kwa verbinding. 

En ook op de Philips verbindingen. 

En bv ook op een koffie apperaat. 

Of een oven enzv en tv ook bv op een bosh wasmachine en zonnescherm kwa ferkwentie 

Storen op me meters of op me bv van me slime meters kwa het netwerk wat momenteel wordt uitgerold van vodafone en ziggo enzv en schakelaars die bv met een ap werken en doorgeschakeld worden in de ap

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Vodafone en Ziggo is 1 bedrijf maar hebben daarnaast ook niets met elkaar te maken. Natuurlijk werkt het als je op je 4G (of 5G) toestel iets aan, of uit wilt zetten thuis. Daar zal het probleem ook niet aan liggen.

Vodafone en Ziggo hebben hun eigen app om dingen in te regelen, maar dat zijn alleen maar administratie apps, dus geen Internet off Things apps. Als je apps wilt downloaden naar je toestel dan moet je toestel daar geschikt voor zijn en moet ook voor je Android of iPhone een app beschikbaar zijn. Maar dat moet je dus zelf controleren als je iets koopt wat je over het internet wil laten lopen en of een app aanwezig is voor je toestel. 

Of de verbinding in huis net zo goed is als buiten je huis, geen idee. Daarvoor kan je een netwerk controle doen bij Vodafone. Als je Vodafone hebt en je hebt een nieuw toestel dan kan je voor 99% gebruik maken van 4G over Wifi en dan ben je thuis ook weer goed bereikbaar, mocht Vodafone problemen hebben met ontvangst binnen. Kijk ook hier of je toestel geschikt is (volgens mij staat je toestel er tussen, maar controleer zelf ook even).

Maar voor alle andere, rand apparatuur, zal je bij het bedrijf zelf moeten kijken. Daar kan ik je niets over melden. Mijn advies, omdat je best wel wat vragen hebt over het netwerk, is om langs een Vodafone winkel te gaan. Deze mensen kunnen je persoonlijk uitleggen wat de voor- en nadelen zijn. Kijk even op deze pagina of er op dit moment een winkel van Vodafone bij je in de buurt open is. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Alex1985 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is mij niet helemaal duidelijk wat je nu wil?!
Wil je graag een Vodafone abonnement en wil je dat alles dan werkt op afstand?
Want dit ligt natuurlijk niet alleen aan Vodafone maar ook aan de apparatuur die je daarvoor gebruikt. Maar over het algemeen werkt alles, wat via internet aangesloten kan worden, ook gewoon via een Vodafone abonnement en kan je dan bedienen. Maar goed, dat moet je dan wel eerst uitzoeken voor je overstapt. 

Of is de vraag anders?

Alex1985
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IK, heb een abbonoment bij Ziggo, 

En.bij. Vodafone, mijn vraag is gaat dit werken, 

In 1 ap,vorm zo ja welke, 

En is me telefoon, hier geschikt voor het Gebruik van deze Apelacatie vorm, Voordoor Schakeling van aperaten, invb met verschillende, providers. Internet,  verbinding In het flat waar ik in,Woonzaam ben en geeft dit geen storingen, bv voor streaming,

En uploading van apelacatie,en geschiktheid. Daar voor invb met 5g netwerk. Van vodafone en Ziggo

 

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Vodafone en Ziggo is 1 bedrijf maar hebben daarnaast ook niets met elkaar te maken. Natuurlijk werkt het als je op je 4G (of 5G) toestel iets aan, of uit wilt zetten thuis. Daar zal het probleem ook niet aan liggen.

Vodafone en Ziggo hebben hun eigen app om dingen in te regelen, maar dat zijn alleen maar administratie apps, dus geen Internet off Things apps. Als je apps wilt downloaden naar je toestel dan moet je toestel daar geschikt voor zijn en moet ook voor je Android of iPhone een app beschikbaar zijn. Maar dat moet je dus zelf controleren als je iets koopt wat je over het internet wil laten lopen en of een app aanwezig is voor je toestel. 

Of de verbinding in huis net zo goed is als buiten je huis, geen idee. Daarvoor kan je een netwerk controle doen bij Vodafone. Als je Vodafone hebt en je hebt een nieuw toestel dan kan je voor 99% gebruik maken van 4G over Wifi en dan ben je thuis ook weer goed bereikbaar, mocht Vodafone problemen hebben met ontvangst binnen. Kijk ook hier of je toestel geschikt is (volgens mij staat je toestel er tussen, maar controleer zelf ook even).

Maar voor alle andere, rand apparatuur, zal je bij het bedrijf zelf moeten kijken. Daar kan ik je niets over melden. Mijn advies, omdat je best wel wat vragen hebt over het netwerk, is om langs een Vodafone winkel te gaan. Deze mensen kunnen je persoonlijk uitleggen wat de voor- en nadelen zijn. Kijk even op deze pagina of er op dit moment een winkel van Vodafone bij je in de buurt open is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic