Biancafl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Suis tijdens het bellen

De laatste weken heb ik overal heel slecht bereik. Als ik iemand wil bellen of als iemand mij wil bellen heb ik een vreselijke suis er door heen zitten. Zo ook laatst de huisarts aan de lijn en kon haar niet verstaan. Weet iemand hoe het zit en mij kan helpen?? Nog nooit problemen gehad. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Biancafl 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is natuurlijk heel erg vervelend en zou niet mogen gebeuren. Heb je al online gekeken of er misschien een storing bij je in de buurt is? Daarnaast zou je ook nog even kunnen proberen om je SIMkaart uit je toestel te halen en deze in een ander toestel te stoppen om te zien of die het daarin wel goed doet. Dan zou je nog een andere SIMkaart in je eigen toestel kunnen stoppen om uit te zoeken of het nu aan je eigen SIMkaart ligt of misschien wel aan het toestel.

Als het aan het toestel ligt dan zal die opgestuurd moeten worden voor reparatie (2 jaar garantie) en anders zal Vodafone je nummer een keer een reset moeten geven. Misschien blijf je wel ergens hangen in het systeem en krijg je daarom de storing. Nu verwijs ik niet graag snel naar de klantenservice, maar als je alles hebt bekeken dan zou je die toch eens kunnen vragen of ze je nummer een reset willen geven in het systeem en dan hopen dat het is opgelost. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Biancafl 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is natuurlijk heel erg vervelend en zou niet mogen gebeuren. Heb je al online gekeken of er misschien een storing bij je in de buurt is? Daarnaast zou je ook nog even kunnen proberen om je SIMkaart uit je toestel te halen en deze in een ander toestel te stoppen om te zien of die het daarin wel goed doet. Dan zou je nog een andere SIMkaart in je eigen toestel kunnen stoppen om uit te zoeken of het nu aan je eigen SIMkaart ligt of misschien wel aan het toestel.

Als het aan het toestel ligt dan zal die opgestuurd moeten worden voor reparatie (2 jaar garantie) en anders zal Vodafone je nummer een keer een reset moeten geven. Misschien blijf je wel ergens hangen in het systeem en krijg je daarom de storing. Nu verwijs ik niet graag snel naar de klantenservice, maar als je alles hebt bekeken dan zou je die toch eens kunnen vragen of ze je nummer een reset willen geven in het systeem en dan hopen dat het is opgelost. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Een warm welkom op de Vodafone Community @Biancafl!

Wat ontzettend irritant dat je continu een suis door het gesprek heen hoort. Dat maakt het bellen ook een stuk onaangenamer. Ik zie dat @Energieboy je al wat handige tips heeft gegeven om uit te sluiten of mogelijk jouw simkaart of toestel de boosdoener is. Zodra je in de gelegenheid bent geweest om dit te testen, dan horen we het graag! Dan kunnen we vanaf dat punt concrete vervolgstappen zetten, zodat jij straks weer met plezier een belletje pleegt.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic