JolieJet

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Tijdelijke internetbundel bejaarden mbt Corona en eenzaamheid

Wij willen voor onze ouders van 92 en 96 een mobiele telefoon kopen om te kunnen videobellen met hun kinderen en kleinkinderen. Ze wonen nog zelfstandig maar worden zoals zeer veel ouderen wel eenzaam.

Kan Vodafone iets betekenen voor deze mensen mbt een (grote ) bundel om alleen te kunnen videobellen.

Nu is er max 10GBvoor 29,- maar dat is nog geen uur per dag.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
JolieJet
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik zit idd niet te wachten op een abonnement. Ik ga even zoeken naar een goed prepaid-alternatief.

En op zo kort mogelijke termijn. Het zou een bedrijf als vodafone heel veel positieve  PR opleveren als ze met een actie zouden komen voor heeeeel veel mensen die verstoken zijn van sociaal contact.

Ook verpleeghuizen en andere instellingen kampen met dit probleem

Bedankt voor de reacties. Voor het eerst in al mijn abonnementsjaren (15) bij vodafone gebruik gemaakt van een topic.

 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @JolieJet 
Ik weet niet of Vodafone jullie daar mee kan helpen. Maar hebben ze geen WiFi bij de hand? WiFi van een tehuis of van de buren? Veel tehuizen stellen hun eigen WiFi nu beschikbaar voor ouderen en wij hebben onze WiFi aangezet voor de buren, ook ouderen. 

Je zal op iemand moeten wacht van Vodafone die je hier meer over kan vertellen. Weet niet hoe coulant ze daar mee omgaan. Maar zou zeker dat met WiFi eens bekijken, of dat een mogelijkheid is. 

Overigens, op internet staat dat als je een uurtje wil internet bellen met whatsapp dan ben je 1,2 GB krijgt. Pin me er niet aan vast! Heb even via Google gezocht. Succes en sterkte in deze vervelende tijd. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Wat je zegt @John500 
Reclame maken mag ook niet eens, volgens de Community voorwaarden 
Misschien beter om zoiets dan in een privé bericht te sturen aan de TS, dan weet die wat die kan doen.

Zolang het erop staat, en Vodafone het goed vind, heb je wel gelijk! 
Ja, dat moet ik dan weer toegeven 

JolieJet
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor de reacties tot nu toe.

Nee ze wonen nog zelfstandig, 65 jaar getrouwd en nog gezond. Helaas geen wifi dus en ook de buren hebben geen internet. Dus vandaar onze zoektocht. 

Met het adviezen ga  ik zeker wat doen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het beste kun je hiervoor eens bellen met 0800-0560. Je komt dan direct uit bij onze afdeling verkoop @JolieJet 

Mijn collega's kijken graag met je mee naar wat mogelijk is.

 

@John500 ik heb je bericht verwijderd. Het is helaas niet toegestaan om reclame te maken.

John500

Liefhebber
  • 56Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes
Steven wrote:

Het beste kun je hiervoor eens bellen met 0800-0560. Je komt dan direct uit bij onze afdeling verkoop @JolieJet 

Mijn collega's kijken graag met je mee naar wat mogelijk is.

 

@John500 ik heb je bericht verwijderd. Het is helaas niet toegestaan om reclame te maken.


Toch beetje jammer dat het bericht is verwijderd,gelukkig had Jolie het nog wel op tijd gezien.

Naar dat nummer bellen heeft ook niet zo veel zin, want dan gaan ze proberen een paar abbonementen aan te smeren aan hele hoge bejaarden personen die daar niet op zitten te wachten en wat met mijn opgeven optie ook helemaalniet nodig is 😉

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik begrijp je punt en ook zeker niet verkeerd @John500 maar een van de huisregels is geen reclame maken voor andere bedrijven.

JolieJet
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik zit idd niet te wachten op een abonnement. Ik ga even zoeken naar een goed prepaid-alternatief.

En op zo kort mogelijke termijn. Het zou een bedrijf als vodafone heel veel positieve  PR opleveren als ze met een actie zouden komen voor heeeeel veel mensen die verstoken zijn van sociaal contact.

Ook verpleeghuizen en andere instellingen kampen met dit probleem

Bedankt voor de reacties. Voor het eerst in al mijn abonnementsjaren (15) bij vodafone gebruik gemaakt van een topic.

 

John500

Liefhebber
  • 56Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes
JolieJet wrote:

Ik zit idd niet te wachten op een abonnement. Ik ga even zoeken naar een goed prepaid-alternatief.

En op zo kort mogelijke termijn. Het zou een bedrijf als vodafone heel veel positieve  PR opleveren als ze met een actie zouden komen voor heeeeel veel mensen die verstoken zijn van sociaal contact.

Ook verpleeghuizen en andere instellingen kampen met dit probleem

Bedankt voor de reacties. Voor het eerst in al mijn abonnementsjaren (15) bij vodafone gebruik gemaakt van een topic.

 


De tip die ik je heb gegeven is echt veruit het beste op Prepaid gebied…

 

Mocht je toch nog wat advies nodig hebben, ik weet aardig veel van prepaid providers, dus je mag mij best een pm sturen.

En inderdaad, helemaal mee eens dat vodafone wel meer mag doen, sorry hoor maar 29 euro voor een miezerige 10 GB, dat is wel heel erg karig.

JolieJet
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@John500  en hoe stuur ik een PM?  (gewoon ter info, zoals gezegd heb ik dit nog nooit gedaan )

John500

Liefhebber
  • 56Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes
JolieJet wrote:

@John500  en hoe stuur ik een PM?  (gewoon ter info, zoals gezegd heb ik dit nog nooit gedaan )


Klik op mijn profiel naam, dan zie je vanzelf een pagina waarop staat “verstuur bericht”

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb het topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic