Adaszkiewicz Du

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vraag over factuur

Goede dag mijn klantenumer is *moderator edit: privégegevens verwijderd*  8 maart heb ik een factuur gekregen in prijs 536 euro ik was in de winkel geweest in Hellevoetsluis een mervrouw van daar belde vodafone om dit fout te oplossen tot 20 maar moest ik een nieuwe prijs krijgen om te betalen 20 maart heb ik gebelt naar Vodafone want ik had die factuur nog niet gekregen. Er werd gezegd dat ik er geen 536 euro van mijn rekening word genomen ‘s avonds had ik met iemand geappt bij Vodafone meneer zei dat ik moet wachten en zei dat ik een correcte krijgt en dat jullie geen 536 euro word van mijn rekening gepakt. Hoewel ik een maand zei dat ik niet zo veel wil betalen is er 536 euro van mijn rekening genomen door jullie fout.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Adaszkiewicz Dudziak 


Dat niet klinkt niet goed! Waarvoor heb je precies een factuur gekregen van 536,00 euro?
Zie je de factuur terug in My Vodafone of zie je daar de factuur ook niet in?
Heb je pas een bestelling gedaan waarbij aangegeven stond dat de toestelkosten in een keer betaalt moeten worden? 

Ik kijk graag met je mee hiervoor. Kun je mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:
Naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. 
Daarnaast ontvang ik ook graag de datum waarop het bedrag is afgeschreven en alle informatie die bij de afschrijving staat.
 

Een privébericht sturen kun je doen door op mijn naam te klikken en vervolgens op verstuur bericht klikken.

 

Groet,

Steven
​​​​​​

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Adaszkiewicz Dudziak 


Dat niet klinkt niet goed! Waarvoor heb je precies een factuur gekregen van 536,00 euro?
Zie je de factuur terug in My Vodafone of zie je daar de factuur ook niet in?
Heb je pas een bestelling gedaan waarbij aangegeven stond dat de toestelkosten in een keer betaalt moeten worden? 

Ik kijk graag met je mee hiervoor. Kun je mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:
Naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. 
Daarnaast ontvang ik ook graag de datum waarop het bedrag is afgeschreven en alle informatie die bij de afschrijving staat.
 

Een privébericht sturen kun je doen door op mijn naam te klikken en vervolgens op verstuur bericht klikken.

 

Groet,

Steven
​​​​​​

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb nog geen bericht mogen ontvangen @Adaszkiewicz Dudziak. Mocht er geen bericht binnenkort binnen komen, dan zal ik het topic sluiten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic