1
Vraag
2
Reacties
Pimnouwens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

anoniem gebeld

Goedendag, ik heb al een tijdje last van anonieme bellers, ik word elke week minimaal 1 keer gebeld. Ik kan het nummer niet zien want hij is privé dus ik kan hem ook niet blokkeren, graag zou ik willen weten hoe ik het echte nummer kan achterhalen, of hoe ik het kan blokkeren. Mvg Pim

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Pimnouwens ,

Ik heb helaas slecht nieuws, anonieme nummers kun je niet achterhalen. Er zijn echter wel mogelijkheden om anonieme nummers te blokkeren (let op, vaak blokkeer je hierdoor alle anonieme telefoontjes).

Check deze link hoe je dit kunt instellen via een iPhone. Via een Samsung gaat het als volgt: Telefoon >> Klik op de drie puntjes en vervolgens Instellingen >> Nummers blokkeren >> Onbekende/verborgen nummers blokkeren.

Last but least kun je ook een melding maken. Dit kan hier. Volg de stappen en check of je aan de eisen voldoet.

Voor nu een fijne zondag!

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Pimnouwens ,

Ik heb helaas slecht nieuws, anonieme nummers kun je niet achterhalen. Er zijn echter wel mogelijkheden om anonieme nummers te blokkeren (let op, vaak blokkeer je hierdoor alle anonieme telefoontjes).

Check deze link hoe je dit kunt instellen via een iPhone. Via een Samsung gaat het als volgt: Telefoon >> Klik op de drie puntjes en vervolgens Instellingen >> Nummers blokkeren >> Onbekende/verborgen nummers blokkeren.

Last but least kun je ook een melding maken. Dit kan hier. Volg de stappen en check of je aan de eisen voldoet.

Voor nu een fijne zondag!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Pimnouwens,

Welkom op de Vodafone Community!
Ik kan me voorstellen dat het heel erg vervelend is om anoniem gebeld te worden. 
Heb je inmiddels al het formulier ingevuld? Dan gaan mijn collega's controleren wie er anoniem naar je belt. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic