Marijn11

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Binnenkomende oproepen zijn allemaal privé

Hallo,

 

Ik heb een heel vervelend probleempje. Ik krijg alle binnenkomende oproepen allemaal met Privé. Dit is sinds een tijdje, daarvoor had ik het niet. Als mijn vriendin, zus, moeder etc belt, allemaal privé. Ligt niet aan hun instellingen. 

 

Hoe kan ik dit oplossen? Heb al van alles geprobeerd bij instellingen en te googlen maar ik kan nergens de oplossing vinden. Heb t idee dat het bij de provider moet liggen

 

Wie kan mij hierbij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marijn11
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik ben naar de vodafone winkel gegaan en daar hebben ze met de helpdesk gebeld, die schijnt al mijn contacten te hebben geblokkeerd en gedeblokkeerd. Ook mijn netwerk instellingen gereset. Daarna was t weer goed.  🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Marijn11 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je al eens je simkaart in een ander toestel gedaan om te zien of het dan is opgelost of dat het dan nog altijd zo is? Lukt het dan wel, dan kan het aan je simkaart liggen, lukt het dan ook niet, dan ligt het aan je toestel.

Dus doe een SIM swap met een ander toestel, die van jou in ander toestel, en een ander simkaartje in je eigen toestel. Even zien wat die dan doet. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Marijn11 

He, dat is zeker bijzonder! Ik kan mij best voorstellen dat het irritant is dat iedere oproep als anoniem binnenkomt. Zo weet je nooit wie er belt. Ben je al aan de slag gegaan met de tip van @Energieboy ? Zo ja, wat is hier uitgekomen? Laat het ons vooral weten. 

Marijn11
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik ben naar de vodafone winkel gegaan en daar hebben ze met de helpdesk gebeld, die schijnt al mijn contacten te hebben geblokkeerd en gedeblokkeerd. Ook mijn netwerk instellingen gereset. Daarna was t weer goed.  🙂

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Marijn11 wrote:

Ik ben naar de vodafone winkel gegaan en daar hebben ze met de helpdesk gebeld, die schijnt al mijn contacten te hebben geblokkeerd en gedeblokkeerd. Ook mijn netwerk instellingen gereset. Daarna was t weer goed.  🙂

Fijn om te lezen dat het allemaal weer goed werkt
Veel plezier!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Ah super om te lezen @Marijn11. Fijn dat alles weer in kannen en kruiken is. Bedankt voor je terugkoppeling. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic