1
Vraag
2
Reacties
HarkoSterk

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Conference call en wisselgesprek werkt niet tegelijkertijd. Wat kan ik doen?

Van een medewerker van Vodafone heb ik te horen gekregen dat conference call en wisselgesprek niet tegelijkertijd ingesteld kunnen zijn. Dat verbaasd mij. Bij een andere provider kon dat namelijk wel. 

Beide functies gebruik ik regelmatig……………..kunnen jullie ervoor zorgdragen dat dit softwarematig ingesteld kan worden? 

 

Alvast dank voor jullie inzet!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
HarkoSterk
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

aan de link die je opgeeft heb ik niks. Ik weet wel hoe conference call en wisselgesprek op mijn telefoon (inderdaad Iphone) werkt.

Conclusie blijft nog steeds dat de klantenservice mij meldt dat beide functies niet beide ingesteld kunnen worden. Dus: als ik wisselgesprek heb ingesteld (bij Vodafone) dan kan ik geen conference call gebruiken en vice versa. 

Graag wil ik hebben dat Vodafone dit wel aan gaat bieden. Dat is volgens de klantenservice (waar ik echt contact mee heb gehad) ook een instelling in het systeem van Vodafone.

Het zit dus niet in de werking van mijn telefoon en niet in mijn (on)handigheid………………...Vodafone biedt het nu gewoon niet aan. En ik wil dat ze dat wel gaan doen.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @HarkoSterk 
Ik weer niet hoe het zit maar als Vodafone dit niet heeft dan zullen ze dit niet even softwarematig kunnen aanpassen. Ik weet wel dat ik met mijn iPhone een wisselgesprek kan voeren en ook een groepsgesprek maar of ik dan kan wisselen, geen idee. 

Anders even wachten op een medewerker van Vodafone. Die kunnen je misschien daar wel een antwoord op geven. Succes in ieder geval!

HarkoSterk
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Energieboy 

Als jij het kan dan zou ik het ook moeten kunnen toch? Het hoeft niet tegelijkertijd. Vodafone geeft zelf aan dat je account ingesteld kan worden op wisselgesprek of groepsgesprek (conference call). Ze kunnen ze niet allebei instellen. Het lastige voor mij is dat ik beide functies gebruik………….

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Je hebt ook een iPhone?
https://help.apple.com/iphone/10/#/iph3c99551d
of https://help.apple.com/iphone/10/#/ipha441f15a

Misschien helpt deze info je? 
Deze informatie staat goed (staat even als voorbeeld een iPhone 7)?
https://handleidingen.vodafone.nl/apple/iphone-7-plus-ios-12-0/basisfuncties/wisselgesprek-in-of-uitschakelen/

Kan het zijn dat je deze misschien per ongelijk uit hebt gezet?
In ieder geval, je kan deze aanzetten door te bellen naar *43#
Status controleren: *#43# en uitzetten doe je via #43#

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Mocht het niet lukken, loop dan even langs een Vodafone winkel. Daar kunnen ze je vast en zeker wel helpen. Voor je daar heen gaat kan je het ook nog proberen door je SIMkaart in een ander toestel te stoppen om te kijken of het daar wel werkt. Als dat het geval is dan ligt het aan de telefoon en dan zou je die moeten resetten (of eerst even helemaal uitzetten en weer aan). En wat je dan kan doen is je SIMkaart eruit te halen, 10 minuten wachten, SIMkaart er weer in doen en dan aanzetten (dan krijgt die een kleine reset bij Vodafone). Of handmatig je netwerk aanpassen en weer terug zetten op Vodafone.

Het zijn wat lap middelen maar misschien helpt het je verder?! 🙂
Wil dit ook allemaal niet lukken dan zou je nog de klantenservice van Vodafone kunnen bellen om te vragen of ze iets kunnen zien in het systeem. Succes in ieder geval en ik denk dat je wel een heel eind komt.

HarkoSterk
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

aan de link die je opgeeft heb ik niks. Ik weet wel hoe conference call en wisselgesprek op mijn telefoon (inderdaad Iphone) werkt.

Conclusie blijft nog steeds dat de klantenservice mij meldt dat beide functies niet beide ingesteld kunnen worden. Dus: als ik wisselgesprek heb ingesteld (bij Vodafone) dan kan ik geen conference call gebruiken en vice versa. 

Graag wil ik hebben dat Vodafone dit wel aan gaat bieden. Dat is volgens de klantenservice (waar ik echt contact mee heb gehad) ook een instelling in het systeem van Vodafone.

Het zit dus niet in de werking van mijn telefoon en niet in mijn (on)handigheid………………...Vodafone biedt het nu gewoon niet aan. En ik wil dat ze dat wel gaan doen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zal je feedback intern aankaarten @HarkoSterk. Dankjewel voor het doorgeven.

HarkoSterk
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel Steven!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic