Kubke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen netwerk

Beste, ik sinds de middag geen netwerk meer, zowel op mijn iPhone als op mijn iPad ?

Zouden beide sim kaarten kapot zijn ??

Groet Glenn

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3100Likes

Hoi @Kubke 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het ligt eraan hoe je met je iPad contact maakt met internet? Is dat via een hotspot via je iPhone? Dan ligt het daaraan en denk niet aan je iPad. Heb je een duo simkaart of misschien wel 2 verschillende abonnementen, dan is het wel erg vreemd dat je nu op beide niets hebt. 

Er kan een storing zijn, controleer dit op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

En probeer je simkaarten eens in een ander toestel om te zien of het aan je simkaart ligt of aan je iPhone of iPad. En lukt het helemaal niet, loop dan langs een Vodafone winkel om te vragen of ze hier naar kunnen kijken. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3100Likes

Hoi @Kubke 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het ligt eraan hoe je met je iPad contact maakt met internet? Is dat via een hotspot via je iPhone? Dan ligt het daaraan en denk niet aan je iPad. Heb je een duo simkaart of misschien wel 2 verschillende abonnementen, dan is het wel erg vreemd dat je nu op beide niets hebt. 

Er kan een storing zijn, controleer dit op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

En probeer je simkaarten eens in een ander toestel om te zien of het aan je simkaart ligt of aan je iPhone of iPad. En lukt het helemaal niet, loop dan langs een Vodafone winkel om te vragen of ze hier naar kunnen kijken. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Kubke 
Welkom op de Vodafone Community. 

Flink schrikken als je uit het niets ineens geen netwerk meer hebt en niet meer kunt bellen en internetten. Ik zie dat @Energieboy je al heeft voorzien van enkele tips. Super fijn. Ben je hier nog mee aan de slag gegaan en heb je een update voor ons? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic