Nicolemurk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem Dual sim s10

Ik heb een tijdje 2 sim kaarten in mijn S10 gehad. Nu heb ik er 1 uitgehaald maar ik kan nog gebeld worden via dat nummer. Hoe kan dat en hoe zet ik dat uit.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11835Posts
  • 3478Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Nicolemurk
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je hebt dus een simkaart uit je toestel gehaald en nu ben je op het nummer, wat op dat simkaartje staat, nog steeds op bereikbaar? Heb je dan wel de juiste simkaart eruit gehaald? Dit klinkt wel heel erg vreemd! Je bent nog op beide nummers dan nu bereikbaar?

Als je nu eens die 2e simkaart er ook uit neemt en je toestel uitzet en dan weer aan en je stopt het Simkaartje, welke je in je toestel wil, er weer in, is het dan wel weer in orde? Dus dan wel in Sim 1 stoppen. Je zou het eens kunnen proberen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11835Posts
  • 3478Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Nicolemurk
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je hebt dus een simkaart uit je toestel gehaald en nu ben je op het nummer, wat op dat simkaartje staat, nog steeds op bereikbaar? Heb je dan wel de juiste simkaart eruit gehaald? Dit klinkt wel heel erg vreemd! Je bent nog op beide nummers dan nu bereikbaar?

Als je nu eens die 2e simkaart er ook uit neemt en je toestel uitzet en dan weer aan en je stopt het Simkaartje, welke je in je toestel wil, er weer in, is het dan wel weer in orde? Dus dan wel in Sim 1 stoppen. Je zou het eens kunnen proberen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 890Oplossingen
  • 1031Likes

Welkom op de Vodafone Community @Nicolemurk 

Wauw! Dat is wel heel bijzonder dat je nog gebeld kan worden op het nummer waarvan je de simkaart hebt verwijderd. Ik zie dat je al wat handige tips van @Energieboy hebt gekregen. Zit de gouden oplossing hier voor jou tussen? We horen graag van je. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic