Bluewilco

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Sinds een paar dagen niet meer mogelijk een mobiel nummer te bellen van KPN

Sinds een paar dagen niet meer mogelijk mijn vriendins mobiel nummer te bellen van KPN, ik kan wel andere mobiele nummers bellen ,ook vaste line nummers en whatsapp is ook nog mogelijk.

Kunt u dit svp oplossen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bluewilco
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb vodafone gebeld,en inderdaad geen Storing,wel gechekt ,,vriendin kan mij wel bellen.

Of ik de nummer hebt geblokeerd,niet.

advies was met ander toestel sim over zetten en te kijken of de sim kaart  slecht is,  ik nou een dual sim hebben,dus probleem  toestel uit,en reserve mobiel aangezet en alles  is mogelijk,ook vriendin te bellen.

Reserve  gsm uitgezet,en mijn gsm weer aangezet,wat blijkt  alles doen het weer,heel vreemd allemaal.

Dit allemaal nadat ik de support hebt gebeld,ik weet niet als ze wat op de achtergrond  doen uit het zicht!

Hi doet het weer ik blij ??

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Bluewilco 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat gek dat je ineens uit het niets niet meer het nummer van jouw vriendin kunt bellen. Als ik het goed begrijp heeft het dus eerder via jouw Vodafone abonnement wel altijd gewerkt? Er zijn verder ook geen wijzigingen geweest in zowel het abonnement van jou of jouw vriendin? Wat krijg je precies te horen als je jouw vriendin probeert te bellen? En lukt het wel om een gesprek tot stand te laten komen als zij jou belt? Waar ik ook nog nieuwsgierig naar ben is of je wel andere KPN (mobiele) nummers kunt bereiken? Zoals je ziet heel veel vragen! Zien we je snel terug met meer informatie? 

Bluewilco
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb vodafone gebeld,en inderdaad geen Storing,wel gechekt ,,vriendin kan mij wel bellen.

Of ik de nummer hebt geblokeerd,niet.

advies was met ander toestel sim over zetten en te kijken of de sim kaart  slecht is,  ik nou een dual sim hebben,dus probleem  toestel uit,en reserve mobiel aangezet en alles  is mogelijk,ook vriendin te bellen.

Reserve  gsm uitgezet,en mijn gsm weer aangezet,wat blijkt  alles doen het weer,heel vreemd allemaal.

Dit allemaal nadat ik de support hebt gebeld,ik weet niet als ze wat op de achtergrond  doen uit het zicht!

Hi doet het weer ik blij ??

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te lezen dat het opgelost is @Bluewilco. Ik vermoed dat mijn collega's de aanmelding op het netwerk gereset hebben. Hierdoor maken de simkaarten een nieuwe aanmelding op het netwerk. Waardoor het niet lukte, geen idee. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic