Alice1980

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht bereik Amsterdam-Park de Meer

Op meerdere plekken in Amsterdam-oost geen goed bereik binnen ons huis en op mijn werk. Verbinding valt herhaaldelijk uit. Meerdere gebruikers hebben dit in onze buurt. Tot nu toe het meest waardeloze netwerk die ik ooit heb gehad. 

Twee keer support ingeschakeld maar er wordt niks mee gedaan. 

Bellen via wifi staat aan/ wifi bereik is goed. 

Iemand nog ideeën? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Alice1980 
Dat klinkt niet heel positief! Het netwerk is afhankelijk van meerdere factoren. Denk hierbij aan waar staat de mast, de omgeving, de isolatie van je huis etc, antenne van je telefoon etc.
Je geeft aan dat er meerdere mensen hier last van hebben en dat je support al meerdere keren heb benaderd. Heb je ook de network check doorlopen? Aan het einde kan een onderzoek aangemaakt worden voor mijn collega's van de Network crew.. ij gaan controleren of er iets aan de hand is en of het op korte termijn opgelost kan worden. 
Dit raad ik ook aan om voor de andere mensen die hier last van hebben in jouw omgeving om te doen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Alice1980 
Dat klinkt niet heel positief! Het netwerk is afhankelijk van meerdere factoren. Denk hierbij aan waar staat de mast, de omgeving, de isolatie van je huis etc, antenne van je telefoon etc.
Je geeft aan dat er meerdere mensen hier last van hebben en dat je support al meerdere keren heb benaderd. Heb je ook de network check doorlopen? Aan het einde kan een onderzoek aangemaakt worden voor mijn collega's van de Network crew.. ij gaan controleren of er iets aan de hand is en of het op korte termijn opgelost kan worden. 
Dit raad ik ook aan om voor de andere mensen die hier last van hebben in jouw omgeving om te doen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic